וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטואן גריזמן מסביר למה דחה את ארסנל: "לא שוכח איך הם נפנפו אותי"

באוטוביוגרפיה החדשה שלו, החלוץ חשף את מה שקרה בקיץ 2013: "הם ביקשו ממני לחכות וברגע האחרון אמרו שלא תוגש הצעה. אחרי כמה שנים כששוב הייתה התעניינות, אמרתי שישכחו מזה"

עריכה: one

יש כמה מקרים ידועים של כדורגלנים שארסנל פספסה במרוצת השנים. המקרה המפורסם ביותר הוא של זלאטן איברהימוביץ', שארסן ונגר רצה שיגיע למבחנים בשנת 2000 לפני שהוא מגיש לו הצעה, אבל השבדי סירב ("דחיתי את ההצעה למבחנים, זלאטן לא עושה אודישנים').

גם דלה עלי, לואיס סוארס, אנגולו קאנטה, יאיא טורה ואחרים היו גבוה ברשימות ופוספסו, וכעת התווסף שם נוסף לרשמה: אנטואן גריזמן. החלוץ הצרפתי של אתלטיקו מדריד, אחד מהשחקנים הטובים בעולם, היה תחת מעקב של התותחנים כשהוא שיחק בריאל סוסיאדד ובאוטוביוגרפיה החדשה שלו הוא סיפר על האכזבה הגדולה שלו כשמעבר לצפון לונדון לא יצא לפועל ב-2013.

"חיכיתי, חיכיתי והמשכתי לחכות", כתב גריזמן באוטוביוגרפיה, "כשלא הגיעו חדשות, הסוכן שלי אריק אולהטס, התקשר לסקאוט של ארסנל ז'יל גרימנדי. הוא אמר לו שוונגר מתעניין בי ושצריך להמשיך לחכות. בסוף, כמה שעות לפני שחלון ההעברות נסגר, גרימנדי הודיע לנו שארסנל לא מתכוונת להגיש הצעה. אני לא אוהב שאומרים לי משהו והוא לא קורה. לכן כשארסנל התקשרה לסוכן שלי כמה שנים אחר כך, אמרתי לו: 'תשכח מזה, אחרי האופן בו הם נפנפו אותנו"'.


עוד בנושא:

אלן פארדיו מונה למאמן ווסט ברומיץ', חתם על חוזה עד 2020
אוהדי ריאל מדריד שרקו בוז לזינדין זידאן: "אני לא מוטרד בכלל"
אביו של ניימאר: "ריאל מדריד? לא עכשיו, אולי בעוד חמש שנים"

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
גריזמן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully