וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלן פארדיו מונה למאמן ווסט ברומיץ', סם אלרדייס סיכם באברטון

פארדיו שפוטר מקריסטל פאלאס לפני שנה, חתם עד 2020 ויחליף את טוני פוליס שסיים את תפקידו בשבוע שעבר. אלרדייס יגיע במקום רונאלד קומאן, אחרי שאברטון לא הצליחה לצרף את מרקו סילבה

אלן פארדיו מנג'ר ניוקאסל. GettyImages
יוציא את ווסט ברום מהמשבר? פארדיו/GettyImages

אלן פארדיו חוזר לפרמיירליג. המאמן האנגלי הוותיק (56) מונה היום (רביעי) רשמית למאמן ווסט ברומיץ' ויחליף בתפקיד את טוני פוליס, שפוטר לפני קצת יותר משבוע בעקבות פתיחת העונה החלשה. פארדיו יהיה המאמן השישי של ווסט ברום מאז 2011, וינסה להוציא אותה לדרך חדשה אחרי המשבר אליו נקלעה, שבעקבותיו צנחה למקום ה-16 בטבלה, מרחק שתי נקודות בלבד מהקו האדום.

ניצחון הליגה האחרון של ווסט ברום היה לפני יותר משלושה חודשים, ומאז היא בקושי צברה נקודות. בשני המחזורים האחרונים, כולל האחרון שנערך אתמול, היא סיימה בתיקו (2:2 עם ניוקאסל אמש).

פארדיו, שאת שנותיו הטובות כמאמן עשה בניוקאסל (אותה אימן מ-2010 עד 2014), חוזר לליגה האנגלית הבכירה לראשונה חודש דצמבר בשנה שעברה, אז פוטר על ידי קריסטל פאלאס. החוזה שנחתם עמו יהיה תקף עד יוני 2020.

seperator

קצת אחרי שפארדיו מונה למאמן ווסט ברום, גם אברטון הגיעה לסיכום עם מאמן חדש: סם אלרדייס. ביג סם, 63, יחליף את רונאלד קומאן שפוטר אחרי פתיחת עונה רעה במיוחד. מאמן המילואים, דייויד אנסוורת', עמד על הקווים במשחקים האחרונים, אבל התוצאות לא השתפרו והטופיז חיפשו מאמן עם ניסיון. ניסיונות לצרף את מרקו סילבה (ווטפורד) או פאולו פונסקה (שחטאר דונייצק) לא צלחו והפור נפל על אלרדייס.

אלרדייס אימן בעבר קבוצות כמו בולטון, בלקבורן, ניוקאסל, ווסטהאם וסנדרלנד. ב-2016 מונה למאמן נבחרת אנגליה, אבל התפטר אחרי שכיכב בתחקיר אודות מעשי שחיתות בכדורגל. מאוחר יותר מונה למאמן קריסטל פאלאס, אבל התפטר בסוף העונה שעברה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully