וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "הופתעתי שפוגבה נתן ליאנג לקחת את הבעיטה החופשית"

קשר/מגן מנצ'סטר יונייטד כבש צמד מול ווטפורד: "הוא משחק יותר טוב מאי פעם". טוטנהאם כבר עם אותה כמות הפסדים כמו בכל העונה שעברה, ורדי: "הגיע הזמן שאני ומחרז נבקיע באותו משחק"

רויטרס

המחזור ה-14 באנגליה נפתח אמש (שלישי) עם ארבעה משחקים. מנצ'סטר יונייטד השיגה ניצחון שלישי ברציפות, 2:4 על ווטפורד, אחרי שצמד של אשלי יאנג ושער של אנתוני מרסיאל סידרו לה 0:3 כבר במחצית. הצרעות כבשו פעמיים והלחיצו מעט את השחקנים של ז'וזה מוריניו, אך שער סולו נפלא של ג'סי לינגארד סגר עניין.

עוד בנושא

אנגליה: לסטר ניצחה 1:2 את טוטנהאם, 2:4 ליונייטד על ווטפורד
גביע ספרדי: ריאל מדריד סיימה ב-2:2 מול פואנלברדה ועלתה, גארת' בייל חזר
דיווחים בצרפת: דויד לואיז בשיחות רציניות עם ריאל מדריד

שחקן מנצ'סטר יונייטד אשלי יאנג חוגג. רויטרס
פריחה מאוחרת. אשלי יאנג/רויטרס

מוריניו סופג ביקורות רבות על סגנון המשחק המשעמם של יונייטד, אך הפעם הוא עשוי לקבל שקט בתחום הזה, לפחות לכמה ימים. הקבוצה שלו כבשה ארבעה שערים חוץ (כמו שכבשה בששת משחקי החוץ הקודמים יחד), ורק במחצית הראשונה ניפקה חמש בעיטות למסגרת (כמו בשני משחקי החוץ הקודמים יחד). בנוסף, השדים האדומים כבשו כבר 32 שערים העונה, רק מנצ'סטר סיטי כבשה יותר, ובמקום השלישי נמצאת ליברפוול (25), כך שיונייטד בסך הכול עושה את שלה העונה.

"היינו צריכים לכבוש עוד כמה שערים במחצית השנייה, אבל החמצנו", אמר הפורטוגלי בסיום, "הם חזרו משום דבר ופתאום היה משחק אחר, שהיינו צריכים לנצח בצורה נוחה. ב-2:3 לינגארד לקח אחריות וסגר את המשחק. הוא ויאנג הבקיעו שערים נהדרים. בעונה שעברה למדתי מה יאנג יכול לעשות, הוא מספק יציבות והעונה הוא משחק יותר. יש לו את האופי והניסיון שאנחנו צריכים. הוא מתאמן על בעיטות חופשיות ואני שמח שההיה לו את הביטחון לבעוט אחרי שכבר כבש אחד. אני מופתע שפוגבה נתן לו לבעוט. בגילו, הוא משחק טוב יותר מאי פעם, אני שמח עבורו. איבדנו את היציבות במשחק כשמאטיץ' נאלץ לצאת, אבל אם הוא מגיע למצב שהוא מבקש להתחלף בטוח שזה חשוב. הוא נפגע בשריר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

אשלי יאנג: "כמובן שתמיד נחמד לכבוש, בעיקר כשזה לא קרה זמן מה כמו במקרה שלי. ניסיתי לכבוש במשחק הקודם, אבל לא נתנו לי את השער (נרשם כגול עצמי), אבל אלה כבר לגמרי שלי. בסופו של דבר היה חשוב להשיג את שלוש הנקודות ואנחנו מרוצים".

המשחק השני שתפס את תשומת הלב אתמול היה הניצחון 1:2 של לסטר סיטי על טוטנהאם, שלא ניצחה כבר שלושה מחזורים ורשמה הפסד רביעי העונה - כמו בכל העונה שעברה כולה. הרגע החיובי נרשם בדקה ה-76, אז אריק לאמלה שב מפציעה ועלה לכר הדשא לראשונה מאז אוקטובר 2016. הוא אפילו בישל להארי קיין את השער המצמק. "לא שיחקנו כמו שאנחנו רגילים", הסביר מאוריסיו פוצ'טינו, "המחצית הראשונה שלנו הייתה חלשה ואחר כך היה קשה לחזור למשחק. אנחנו מאוד מאוכזבים מהמשחק שלנו. אנחנו צריכים לשפר את הצורה בה אנחנו פותחים משחקים, זה קרה גם מול ווסט ברומיץ' ומול דורטמונד. לאמלה? האיכות שלו חשובה לעתיד שלנו. אני שמח שהוא שיחק 15 דקות".

דלה עלי הסכים: "הייתה הופעה מאוד מאכזבת שלנו, בעיקר במחצית הראשונה. לא היינו צריכים להגיע למצב בו אנחנו מפגרים בשני שערים. עם זאת, אסור לנו להתמקד באכזבה. אחרי משחקים מהסוג הזה צריך להמשיך הלאה ולחפש נקודות בהמשך. נצטרך להרים את עצמנו. זו עונה ארוכה".

ג'יימי ורדי, כובש אחד השערים במשחק: "הגיע הזמן שאני וריאד מחרז נבקיע באותו משחק, הניצחון הוא בונוס. היה שובר לי את הלב אם היינו סופגים בסיום. הדברים הולכים טוב. המאמן אומר שיש עוד הרבה עבודה ואנחנו מסכימים איתו. אנחנו מסתכלים קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully