וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ספרדי: ריאל מדריד סיימה ב-2:2 מול פואנלברדה ועלתה, גארת' בייל חזר

הבלאנקוס נקלעו לפיגור מביך במחצית במשחק הגומלין הביתי מול נציגת הליגה השלישית, אך הוולשי נכנס כמחליף ומיד בישל לבורחה מאיורל, שסיים עם צמד, בדרך ל-2:4 בסיכום. גם קיילור נבאס שב למגרשים

ריאל מדריד מול פואנלברדה. GettyImages
רגעים של מתח הסתיימו בצורה טובה מבחינת ריאל/GettyImages

משחקי הגומלין בשלב 32 הגדולות של הגביע הספרדי נפתחו הערב (שלישי) עם חמש התמודדויות. ריאל מדריד הסתפקה ב-2:2 ביתי מול פואנלברדה ועלתה עם 2:4 בסיכום שני המשחקים, כאשר גארת' בייל וקיילור נבאס שבו מפציעות ממושכות. גם נומנסיה, לגאנס, לבנטה וסלטה ויגו בשלב הבא.

ריאל מדריד - פואנלברדה 2:2 (2:4 בסיכום המפגשים)

אחרי ה-0:2 בחוץ במשחק הראשון, שהושג משני פנדלים, הבלאנקוס עלו בהרכב משני וציפו לטייל לשלב הבא, אך לשכנה, שמובילה את הבית שלה בליגה השלישית, היו תכניות אחרות ובדקה ה-25 כדור קרן ניתז ללואיס מילה, שהפציץ מ-25 מטרים למשקוף, משם ליד של קיילור נבאס, שחזר לשער אחרי שישה שבועות בדיוק ופנימה.

בירידה להפסקה, הקהל בברנבאו הגיב בבוז ובדקה ה-62 הגיע הרגע המיוחל מבחינת ריאל, כאשר גארת' בייל שב מפציעה אחרי היעדרות של חודשיים. בנגיעה הראשונה שלו בכדור, הוולשי הרים בצורה מבריקה לבורחה מאיורל, שהשווה והרגיע את המצב. שמונה דקות לאחר מכן בייל קיבל כדור בעמדת נבדל ברורה, השופט לא שרק והוולשי נעצר אצל השוער, אך מאיורל הגיע ראשון לריבאונד והשלים בקלות צמד, כדי להבטיח את העלייה. למרות זאת, האורחים לא יצאו בידיים ריקות מההופעה המרשימה שלהם ובדקה ה-88 כבש אלברו פורטיז'ה מקרוב אחרי שנבאס עצר את הניסיון הראשון, כדי לקבוע שוויון דרמטי ומכובד.

דני סבאיוס ריאל מדריד מול פואנלברדה. AP
תיקו לא מרשים הספיק לריאל. סבאיוס/AP

לגאנס - ריאל ויאדוליד 0:1 (1:3 בסיכום המפגשים)

שער אחד של טיטו כבר בדקה ה-34 סידר לקבוצה מהלה ליגה ניצחון כפול מול יריבתה מליגת המשנה אחרי שניצחה 1:2 במשחק הראשון.

מלאגה - נומנסיה 1:1 (3:2 בסיכום המפגשים)

במשחק הראשון קיבלנו דרמה מטורפת ושערים בדקות 93 ו-95 שסידרו לקבוצה מליגת המשנה ניצחון מפתיע. גם במשחק החוץ הצליחה נומנסיה לגלות יכולת טובה, לא להפסיד ולהשיג את הכרטיס לשמינית הגמר מול מלאגה המאכזבת. אדריאן העלה את מלאגה ליתרון בדקה ה-19 אחרי בישול של ג'וני, אונאי אלגסבאל אודונדו איזן (53).

לבנטה - ג'ירונה 1:1 (1:3 בסיכום המפגשים)
ללבנטה: חוסה לואיס מוראלס (75). לג'ירונה: יוהאן מואיקה (33)

סלטה ויגו - אייבר 0:1 (1:3 בסיכום המפגשים)
לסלטה: יאגו אספס (90 בפנדל)

  • עוד באותו נושא:
  • מלאגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully