וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרק רוז בקשר רציף עם ראשי קליבלנד: "העול הנפשי עליו עצום"

ה-MVP לשעבר עדיין מתלבט אם לפרוש בשל הפציעות החוזרות, אולם לאחרונה הוא מפזר רמזים על כך שיסיים את העונה בקאבס. וגם: אנטטוקומפו מסביר מדוע קילל ותקף את עוזר מאמן מילווקי

עריכה: מתן חדד

הסוף העצוב לקריירה של דרק רוז קרב ובא. קליבלנד כבר אישרה את הדיווחים לפיהם ה-MVP לשעבר שוקל לפרוש מכדורסל בשל תחושת מיאוס מהפציעות החוזרות ונשנות מהן הוא סובל בשנים האחרונות, והסבירה כי איפשרה לו להיעדר מהפעילות השוטפת של הקבוצה לפרק זמן בלתי מוגבל, עד אשר יחליט על עתידו.

אמש (ראשון) דווח ב-ESPN כי רוז עומד בקשר רציף עם ראשי הקאבס בימים האחרונים, מה שאולי מרמז על כך שיחזור לשחק בשורותיה ולא יתלה את הנעליים במהלך העונה. למרות זאת, באותו דיווח נטען כי רוז עדיין מתלבט קשות בנוגע להחלטה ובוחן את כל האופציות (כולל אפשרות להשתחרר מקליבלנד, לסיים את העונה בקבוצה אחרת ולפרוש בסיומה).

עוד נודע כי רוז נטש את אימוני קליבלנד כבר ביום רביעי האחרון, ומקורב לרכז העיד כי "העול הנפשי עליו עצום". קליבלנד, כך נראה, מצפה לתשובה בימים הקרובים, בעיקר משום שמצבת הרכזים שלה בהיעדרו הופכת דלילה עוד יותר מכפי שהייתה. אם רוז יעזוב, חוסה קלדרון יישאר הרכז הטבעי היחיד בסגל, ולברון ג'יימס יצטרך לשאת על כתפיו גם את עול ניהול המשחק, כפי שעשה פעמים אחדות העונה. כך או כך, השיקולים של רוז אינם רגשיים בלבד. המניע הכלכלי הוא זה שעשוי להכריע בסופו של דבר, משום שרוז חתום על חוזה עם אדידס המעניקה לו חסות, ואם יחליט לפרוש ההסכם - ששווה עבורו לא פחות מ-80 מיליון דולר - יבוטל מיידית.

עוד בנושא

הפסד שמיני ברציפות לממפיס, מינסוטה גברה על פיניקס
ג'יימס הארדן עם פתיחת עונה היסטורית: "אתמול נתנו הצגה"
סטיב קר: "כספי משפיע לטובה על כולם, הוא ממש עוזר לסטף וקליי"

שחקן קליבלנד דרק רוז. AP
המניע הכלכלי עשוי להכריע. דרק רוז/AP

עוד ב-NBA

* יאניס אנטטוקומפו, שנחשב לאחד השחקנים החביבים והאהודים ביותר בליגה, גילה במשחק אמש מול יוטה (הפסד 121:108) צדדים אחרים באישיותו. במהלך פסק זמן של הבאקס ברבע השלישי, התפרץ הגריק פריק לעבר עוזר המאמן שון סוויני, ונראה מקלל אותו בבירור מספר פעמים ("אזיין אותך"). סוויני, שמטפח את יאניס ועורך לו אימונים אישיים רבים, נחשב לאחד האנשים הקרובים ביותר אליו, ולכן התמיהה בנוגע לעימות היתה רבה.

אמש, באימון הקליעות של הבאקס, אנטטוקומפו הסביר ש"זה מה שאני וסוויני תמיד עושים. בין אחים תמיד יש מריבות, ואני מחשיב את שון לאח בכור. הוא תמיד אומר לי את כל האמת בפרצוף והדברים האלו כבר קרו בעבר, רק שאף אחד לא שם לב כי זה לא היה בשידור לטלוויזיה הארצית. אנחנו רבים ומתווכחים הרבה, אבל שנינו רוצים לנצח יותר מכל אחד אחר שאני מכיר. עבדתי איתו במשך קיץ שלם כדי להתכונן לעונה הזאת, וכשדברים לא עובדים כמו שאתה רוצה, יש הרבה תסכול".

* גולדן סטייט הודיעה שסטפן קרי, קווין דוראנט ודריימונד גרין בספק למשחק הלילה מול סקרמנטו. השלושה ספגו בימים האחרונים פציעות קלות והווריירס רוצים לתת להם את המנוחה הנדרשת כדי להתאושש לקראת משחקים קצת יותר מאתגרים מהמפגש מול היריבה החלשה מקליפורניה. עומרי כספי, אם כן, עשוי לקבל יותר דקות ולפתוח פעם נוספת בחמישייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully