וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס הארדן עם פתיחת עונה היסטורית: "הלילה נתנו הצגה"

יוסטון חזרה מפיגור 22 לניצחון גדול על ניו יורק, הארדן ממשיך להוביל את הליגה גם בנקודות וגם באסיסטים ונהנה משיתוף פעולה מצוין עם כריס פול, שרשם שיא עונתי באסיסטים: "מהמוסרים הטובים בהיסטוריה"

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

העונה המרשימה של ג'יימס הארדן נמשכת. כוכב יוסטון מוביל את הליגה גם בנקודות (31.4 למשחק) וגם באסיסטים (9.8 למשחק), והלילה (בין שבת לראשון) הוא הצעיד את הרוקטס לניצחון 102:117 על ניו יורק כשהוא מסיים את המשחק עם 37 נקודות ו-10 אסיסטים. השחקן האחרון שהוליך את הליגה גם בנקודות וגם באסיסטים בסיום העונה היה נייט ארצ'יבלד ב-1972/73, כשסיים את העונה עם 34.0 נקודות ו-11.4 אסיסטים (ב-46.0 דקות למשחק, מול 35.9 דקות של הארדן), וכוכב הרוקטס ינסה לשחזר את ההישג הנדיר.

עוד בנושא

גולדן סטייט ניצחה 95:110 את ניו אורלינס, 9 נקודות לעומרי כספי
סטיב קר: "כספי משפיע לטובה על כולם, הוא ממש עוזר לסטף וקליי"
הארדן הוביל קאמבק גדול של יוסטון מול הניקס, בוסטון שוב ניצחה
לוחמים במוסכמות: על ההצלחה של ניו אורלינס בפתיחת עונת ה-NBA

ג'יימס הארדן יוסטון רוקטס. AP
החבר'ה מוסרים. הארדן/AP

יוסטון פתחה רע מאוד את המשחק מול הניקס (נטולת פורזינגיס) ופיגרה ב-22 הפרש (29:7) בפתיחה, אבל מחקה את הפיגור וברבע השלישי המוחץ (שבו ספגה רק 13 נקודות וניצחה 13:37) כבר הוליכה ב-22 הפרש. הפעם מי שבלטו היו שחקני הספסל, כשגם ריאן אנדרסון עלה לראשונה וסיים עם 17 נקודות ו-7 ריבאונדים בפחות מ-20 דקות.

"בהתחלה פשוט לא הצלחנו להשיג עצירות בהגנה", אמר הארדן, "להם הכל נכנס, אנחנו לא הפעלנו שום לחץ הגנתי ולכן לא יכולנו להיכנס לקצב בהתקפה". אבל המומנטום השתנה, ויוסטון הצליחה לרשום ניצחון רביעי רצוף. "זאת בדיוק המשמעות של קבוצה", אמר הארדן על התרומה החשובה של הספסל למהפך, "החמישייה הראשונה לא תמיד תעשה את העבודה. הספסל עלה עם הרבה אנרגיה, התחלנו לכרסם ביתרון, ובמחצית השנייה כבר נתנו הצגה, במיוחד בהגנה, ברבע השלישי. הראינו שאנחנו קבוצה מאוזנת".

יוסטון, עם מאזן של 4:15, רושמת את הפתיחה השלישית הכי טובה בתולדותיה, ומי שחשש מבלבול בהתקפה של יוסטון בזכות השילוב בין הארדן לכריס פול גילה שהלילה הקבוצה סיימה את המשחק עם 30 אסיסטים מתוך 41 סלי שדה. הארדן, כאמור, חילק עשרה אסיסטים, ופול סיים עם שיא עונתי של 13 אסיסטים (עם איבוד אחד בלבד) למרות ערב של 2 מ-12 מהשדה.

הרוקטס קלעו לפחות 18 שלשות בארבעת משחקיהם האחרונים. אף קבוצה בהיסטוריה לא קלעה 18 שלשות ומעלה יותר משני משחקים רצוף. יוסטון במאזן 0:12 העונה כשהיא קולעת 15 שלשות ומעלה. "כריס פשוט מוצא אותך בנקודה הנכונה", אמר אנדרסון, שסיים עם 4 מ-7 מהשלוש, "הוא אחד המוסרים הכי טובים בהיסטוריה של המשחק, כך העובדה שהוא כאן איתנו הופכת את הכל לקל יותר עבורנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ג'יימס הארדן יוסטון רוקטס. AP
ותודה למחליפים. הארדן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully