וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון עלתה למקום השני עם 0:5 מוחץ במגרשה של ניס

הקבוצה של ברונו ז'נסיו ממשיכה לכבוש בצרורות וחגגה חמישייה שלישית ברציפות במשחקי החוץ שלה בליגה. ממפיס כבש צמד, קורנה, מריאנו ומאולידה הוסיפו. מארסיי גברה 0:1 על גנגאן

ממפיס דפאי שחקן ליון. רויטרס
שמונה שערים העונה, כולם בחוץ. ממפיס דפאי/רויטרס

ליון ממשיכה להתעלל ביריבות שלה, והיום (ראשון) מחצה 0:5 בחוץ את ניס במסגרת המחזור ה-14 בליגה הצרפתית. בכך השתוותה המנצחת למונאקו ועקפה אותה בדרך למקום השני בטבלה בזכות הפרש שערים עדיף, כשלאלופה מצפה הערב משחק מול המוליכה פריס סן ז'רמן. מארסיי הרביעית ממשיכה גם היא במרדף אחרי 0:1 על גנגאן.

מקסוול קורנה שחקן ליון לפני מרלון שחקן ניס. רויטרס
הראה למרלון את הגב. מקסוול קורנה/רויטרס

ניס - ליון 5:0

איזו תוצאה מדהימה באליאנץ ריביירה. ניס, שסיימה בעונה שעברה במקום השלישי, ניצבת כעת שלישית מהסוף - במקום ה-18 המוליך למבחנים בתום העונה. שחקניו של לוסיאן פאבר שימשו כניצבים בהצגה של ליון, שניצחה 0:5 גם בשני משחקי החוץ הקודמים שלה - את טרואה ואת סנט אטיין. ואת זה היא עשתה גם ללא הכוכב נביל פקיר שהיה על הספסל. מקסוול קורנה בישל לממפיס דפאי בדקה החמישית וכבש בעצמו אחרי רבע שעה. מריאנו דיאס ניצל עוד חור בהגנה כדי להבקיע בדקה ה-27 ואז בישל לממפיס שהשלים צמד בדקה ה-38 עם בעיטה נהדרת בימין. 0:4 במחצית - דבר שליון לא עשתה בליגה מאז נובמבר 2003, וגם אז זה היה מול ניס. מרלון הורחק משורות המארחת בדקה ה-70 והשאיר מספיק זמן למחליף מיזיאן מאולידה לכבוש שער בכורה בליגה בדקה ה-79.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

מארסיי - גנגאן 0:1

משחק תשיעי ללא הפסד לרביעית בטבלה, שלא הפסידה לגנגאן בבית מאז אוגוסט 2003. פלוריאן תובאן המצוין הכריע את המשחק עם מבצע אישי בדקה ה-31, כשקיבל כדור מדימיטרי פאייה, עבר שני שחקנים ובעט שטוח אל הרשת. שער ליגה שישי העונה לתובאן ואת כולם כבש בסטאד ולודרום. גנגאן לא הצליחה לחזור וסופרת חמישה משחקים ללא ניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully