וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל לקראת יוון: "באים עם אמונה". ג'ייק כהן: "יהיה מאוד מהנה"

26.11.2017 / 20:58

דריכות בנבחרת ישראל לקראת משחק החוץ הקשה במוקדמות אליפות העולם (שני, 17:00, ספורט5). עוז בלייזר חזר לסגל של עודד קטש, שבחר להשאיר מחוצה לו את תומר גינת ויפתח זיו

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל בכדורסל תעלה מחר (שני, 17:00, ספורט) למשחק השני במוקדמות אליפות העולם כשתתארח בכרתים אצל נבחרת יוון. שחקני הנבחרת הגיעו היום בצהריים לכרתים ובשעות הערב יערכו את האימון המסכם, כשעוד קודם לכן מסרו אנשי הנבחרת את רשימת 12 השחקנים שיתלבשו להתמודדות לידי הנבחרת היוונית, וקיבלו מהם את רשימת 12 השחקנים שיתלבשו מצידם. עודד קטש החליט להלביש הפעם את עוז בלייזר, כשתומר גינת יישאר מחוץ לסגל, בדומה ליפתח זיו, ובן אלטיט ייכלל בו פעם נוספת.

כפי שהיה נגד אסטוניה, גם הפעם רוב ההכנה של ישראל התמקדה בצד התיאורטי, עם תרגול על המגרש. הנבחרת תרשום בסך הכל שני אימונים מאז הניצחון המשכנע על אסטוניה 68:88 ועד המשחק נגד יוון. בין לבין נערכו שלושה תדרוכי וידאו, שניים בנוגע לסגל היווני ולסגנון המשחק.

קטש אמר לשחקנים מספר פעמים מאז המשחק נגד אסטוניה כי המשחק נגד יוון יאופיין ברמת אגרסיביות לה הם לא רגילים ממשחקי ליגת העל, ולכן הוא צפוי ללכת לא מעט עם השחקנים המנוסים יותר שלו - גל מקל, ג'ייק כהן, בר טימור וריצ'רד האוול, שמשחקים ברמה אירופית גבוהה יותר. בנבחרת מקווים להתעלות של שחקן אחד או שניים מעבר לשחקני המפתח על מנת לנסות ולהביא את המשחק לכדי התמודדות ראויה, כשברור לכל שהיוונים פייבוריטים.

עוד בנושא:

אבי בן שימול: "יוון זה סרט אחר, צריכים להיות יותר חזקים"
עודד קטש: "אם נשחק כמו במחצית הראשונה נגד אסטוניה, אין לנו סיכוי"

שחקן נבחרת ישראל עוז בלייזר. יוסי ציפקיס
חוזר לסגל. בלייזר/יוסי ציפקיס

ג'ייק כהן אמר לקראת ההתמודדות: "הולכים לפגוש הרבה מאוד שחקנים מנוסים, שחקנים אגרסיביים שיודעים איך להניע כדור. היוונים אוהבים כדורסל מסיבה טובה, יש להם מסורת אדירה והולך להיות משחק מאוד מהנה. המשחק שלהם מאוד פיזי, זה מבחן ל-40 דקות, הם לא נותנים לך לנשום ורוצים לגרום לך אי נעימות. הם שונים מאוד מאסטוניה, אנחנו צריכים למצוא את הנקודות החזקות שלנו, יש להם דברים שהם עושים טוב, ודברים שהם לא עושים טוב. עבר זמן מאז שהייתי פה, אבל אני מתגעגע לקהל כאן".

גל מקל הוסיף: "קהל עוין, תהיה לנו חוויה שונה לגמר מהמשחק נגד אסטוניה. יוון, בכל צורה שהיא, גם אם הם לא עם הסגל הבכיר ביותר, היא מדינת כדורסל, מדינה שלאורך שנים נמצאת בטופ האירופי. אנחנו מכבדים אותם, יודעים שיהיה משחק קשה ופיזי, אבל אנחנו באים עם אמונה, רוצים לשחק אגרסיבי ולהמשיך להשתפר. ניק קלאת'יס שחקן מצוין, רואים שהוא משחק עם המון ביטחון, מקבל המון קרדיט בפנאתנייקוס, זה מאצ'אפ חזק. רכז ברמה גבוהה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
גל מקל נבחרת ישראל. ברני ארדוב
מכיר בגודל האתגר. מקל/ברני ארדוב

ביוון הצטרפו היום לאימונים שלושת שחקני פנאתנייקוס ניק קלאת'יס, ת'אניס אנטטוקומפו ויאן וויוקאס, שיתפוס את מקומו של יואניס בורוסיס, השחקן המצטיין של יוון בניצחון הדרמטי על בריטניה. ביוון קראו לתושבי כרתים לבוא ולתמוך בנבחרת, כשההערכות הן שלמעלה מ-5,000 צופים יהיו באולם בהרקליון.

"זאת אותה קבוצה, זאת נבחרת יוון", אמר המאמן ת'אניס סקורטופולוס, "יש פה ילדים בני 24, ויש להם את הזכות להיות כאן. באימון אחר הצהריים כבר נדע מי ישחק נגד ישראל. המטרה היא שהילדים ישחקו, ושנשיג את הניצחונות. ישראל שיחקה טוב למשחק ראשון במוקדמות נגד אסטוניה. אנחנו הולכים לפגוש נבחרת קשה, נבחרת מהירה, הם משחקים בשיטות שונות, וינסו את זה מולנו. זה לא יהיה פשוט בשבילנו לעמוד מול זה. ההוספה של קלאת'יס היא משמעותית בעיקר בנושא הניסיון, והוא יכול לקרוא את המשחק ולתת לנו פתרונות בצורה די יעילה. בבריטניה הייתה לנו התרגשות טובה עד שלב מסוים, ומהרגע שוואסילופולוס יצא, איבדנו את עצמנו, והתחלנו לחגוג מוקדם. נצטרך להתגבר על זה הפעם".

סגל נבחרת יוון: יאנוליס לרנזאקיס, יאניס את'ינאיו, ניק קלאת'יס, אבנגלוס מרגריטיס, יאן וויוקאס, דושאן סקוטה, פנאיוטיס ואסילופולוס, דימיטריס מברואידיס, ניקוס גיקאס, חרמלאמפוס יאנופולוס, ת'נאסיס אנטטוקומפו, חריסטוס סאלוסטרוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully