וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי בן שימול: "יוון זה סרט אחר, צריכים להיות יותר חזקים"

26.11.2017 / 10:15

הגארד הוותיק שערך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת נגד אסטוניה נתן הרבה כבוד ליריבה הבאה לפני היציאה לכרתים: "נבוא להלחם". שון דאוסון: "זאת נבחרת יותר חזקה ממה שפגשנו"

צילום ועריכה: קובי אליהו

נבחרת ישראל יצאה הבוקר (ראשון) להרקליון, כריתים, לקראת המשחק השני במוקדמות אליפות העולם נגד נבחרת יוון מחר. הנבחרת יצאה בסגל מלא עם 14 שחקנים, כשבשעות אחר הצהריים יגישו ראשי הנבחרת את הסגל שיתלבש למשחק ליוונים בישיבה הטכנית. ריצ'רד האוול, שנפצע באצבע בסיום המשחק נגד אסטוניה, סיפר אמש כי הוא מרגיש טוב ואין לו שום הגבלה לשחק. עוז בלייזר, שלא התלבש במשחק הקודם, עשוי לשוב להתלבש.

"סרט אחר, מתרכזים בנו כרגע יותר, חוזרים על זה שהזמן קצר והמלאכה מרובה, עושים את ההתאמות, את מה שצריך", סיפר אבי בן שימול, שערך נגד אסטוניה את הופעת הבכורה שלו בנבחרת בגיל 32, "נשב ונראה אותם ונעשה את המקסימום. ראיתי את הסוף של המשחק שלהם נגד בריטניה, היה מאוד מעניין. לא חשבתי שזה יגיע, נחמד שזה קרה. תמיד כיף לייצג את הנבחרת. הזמן יעשה את שלו, זה קרה עכשיו ונראה אם זה יגיע שוב. לא בהכרח חיכיתי לזה, התרכזתי בלעבוד ולהשתפר. אני מתרגש לפני כל משחק, גם בראשון וגם פה. אני מכיר את היוונים, זה גודל אחר וסגנון משחק אחר, נבוא להלחם, צריכים להיות יותר חזקים".

עוד בנושא
עודד קטש: "אם נשחק כמו במחצית הראשונה נגד אסטוניה, אין לנו סיכוי"
בנבחרת מרוצים מהיכולת, ג'ייק כהן: "הכי טוב שהחליטו בשבילי"
מוקדמות מונדובאסקט 2019: ישראל הביסה 68:88 את אסטוניה

אבי בן שימול נבחרת ישראל מול אסטוניה. ברני ארדוב
"מתרגש לפני כל משחק". אבי בן שימול/ברני ארדוב

שון דאוסון, שהיה מהמצטיינים של הנבחרת במחצית השנייה נגד אסטוניה הוסיף: "זאת נבחרת הרבה יותר חזקה מהנבחרת שפגשנו, מנסים לא להתעסק בזה יותר מדי, צריכים להגיע ב-100 אחוז לכל משחק. מתאמנים קשה, עובדים על הטקטיקה שלנו. זה שעליתי מהספסל זה משהו שקורה בנבחרת, שיחקתי את הדקות כמו כולם כמעט, ותרמתי את החלק שלי כמו כולם, הכי חשוב שניצחנו. יחסית למשחק ראשון זה היה משחק מצוין בשבילנו, יותר המחצית השנייה. כל הניסויים היו במחצית הראשונה, בחצי השני כולם הבינו מה צריך לעשות יותר טוב".

על האווירה בנבחרת הנוכחית הוסיף דאוסון: "זה אנשים שונים, אנשים שפחות או יותר בגיל שלי, שיחקתי עם חלקם בנבחרת העתודה, כולנו באותו הגיל בערך אז יש יותר חיבור, נהנים לשחק ביחד".

גם נבחרת יוון עדיין לא התאמנה בכריתים לקראת המשחק, כשרק אתמול בערב הגיעו שחקני הנבחרת בטיסה מבריטניה לאי, שם כבר חיכה להם ניק קלאת'יס, שהצטרף ביחד עם ת'אניס אנטטוקומפו ויאן וויוקאס. היוונים יודיעו גם הם אחר הצהריים על ה-12 שיתלבשו. באיגוד היווני קראו לקהל באי להגיע למשחק, למרות השעה הלא נוחה, ומאמינים שלמעלה מ-5,000 אוהדים יגיעו לאולם שמכיל כ-6,500 מקומות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully