וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות מונדובאסקט 2019: ישראל הביסה 68:88 את אסטוניה

מחצית שנייה מצוינת של הכחולים-לבנים סידרה לעודד קטש ניצחון במשחק הבכורה שלו כמאמן הנבחרת. ריצ'רד האוול הצטיין עם 19 נקודות, 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, האורחים בעיקר הפציצו שלשות. ביום שני: יוון בחוץ

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל פתחה היום (שישי) ברגל ימין את הופעותיה במוקדמות מונדובאסקט 2019, עם ניצחון 68:88 מוחץ באולם הדרייב אין בתל אביב על חשבונה של נבחרת אסטוניה. ביום שני תקיים ישראל את משחקה השני בבית ח', בחוץ מול יוון.

עודד קטש ערך בכורה על הקווים כמאמן הנבחרת וגל מקל עלה למשחקו הראשון כקפטן, אך הפתיחה הייתה שייכת דווקא לאסטונים, שפתחו יתרון קטן ברבע הראשון. עד לסיום הרבע, התוצאה כבר הייתה צמודה, אך בתחילת הרבע השני אסטוניה שוב הצליחה לברוח. מכאן והלאה, ישראל נטלה שליטה על המשחק, כאשר עד למחצית היא כבר הצליחה לייצר פער קטן לזכותה ובמחצית השנייה התפוצצה, בדרך לניצחון המוחץ אותו הוביל ריצ'רד האוול (19 נקודות, 7 ריבאונדים, 7 אסיסטים).

ריצ'רד האוול נבחרת ישראל. ברני ארדוב
הכוכב של הנבחרת. האוול/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רפי מנקו, גל מקל, בר טימור, ג'ייק כהן וריצ'רד האוול עלו בחמישייה. האוול קלע ארבע בפתיחה, אך האסטונים הגיבו עם שבע נקודות ללא מענה והובילו 4:7 אחרי ארבע דקות. האורחים המשיכו להראות טוב יותר ועלו ל-7:14. בלאט עלה מהספסל מצוין ועם שתי שלשות מהירות קבע מהפך. משם והלאה, הרבע היה צמוד ונגמר ב-21:21.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
רפי מנקו נבחרת ישראל. ברני ארדוב
זכה למקום בחמישייה. מנקו/ברני ארדוב

ההתקפה של ישראל שוב נתקעה בפתיחת הרבע הבא ובפיגור 30:23, קטש הזעיק פסק זמן ממנו חזרה ישראל עם חמש נקודות רצופות. הריצה הישראלית הגיעה ל-0:11 והתוצאה עמדה על 30:34, שלוש דקות להפסקה. המחצית הסתיימה ב-35:38 לישראל, אותה הוביל האוול עם 10 ו-5 ריבאונדים. טימור עם 6 ו-4 איבודים. האורחים עם 9 מ-17 לשתיים, אך גם עם 5 מ-24 מחוץ לקשת.

ג'ייק כהן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
אחד המנוסים בנבחרת. כהן/ברני ארדוב

אסטוניה פתחה את המחצית השנייה עם שש נקודות מהירות, אך מקל השווה בשלשה והוביל ריצת 0:7 ללבנים. הדקות הטובות של ישראל נמשכו ושלשה של מנקו קבע 46:53, ארבע דקות בתוך הרבע השלישי. שלשה של בלאט בסיום הרבע הורידה את ישראל ביתרון מבטיח, 54:65.

חואקין שוכמן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
שוכמן מנסה להותיר חותם/ברני ארדוב

עוד כמה דקות טובות בפתיחת הרבע האחרון הקפיצו את הפער ל-17 (56:73) וזה נראה די גמור. זה נגמר עם 68:88 די קליל. ביום שני: יוון בחוץ.

קלעו לישראל: ריצ'רד האוול 19 (8 מ-11 לשתיים, 7 ריב', 7 אס'), שון דאוסון 13, ג'ייק כהן 10, תמיר בלאט 9 (3 מ-3 לשלוש), גל מקל 9 (1 מ-6 לשתיים, 6 אס'), חואקין שוכמן 7, רפי מנקו 7, בר טימור 6 (5 איב'), עידן זלמנסון 4, אבי בן שימול 2, בן אלטיט 2, תומר גינת שיחק ולא קלע.

הובילו את אסטוניה: ריאן ויידמן 14, כריסטיאן קיטסינג 14, סטן סוק 12. האסטונים סיימו עם 9 מ-38 מחוץ לקשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully