וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שיתוף ששת הזרים, הפועל עכו בסכנת הפחתת שלוש נקודות

נגד הקבוצה עומד עונש על תנאי בעקבות שיתוף שלא כחוק בגביע הטוטו מוקדם יותר העונה. תגובת המועדון: "נלמד מזה". המאמן אלדד שביט: "עשינו חילופים מהירים ועניין הזרים ברח לנו"

שחקן מכבי פתח תקוה, יניב בריק, מול שחקן הפועל עכו, ברונו איבה. אדריאן הרבשטיין
ברונו איבה/אדריאן הרבשטיין

הפועל עכו צפויה להפוך לקבוצה הראשונה אי פעם שסופגת הפסד טכני במשחק ליגה אחרי שיתוף של שישה זרים. הקבוצה של אלדד שביט שיחקה עם שישה זרים החל מהדקה ה-85 בהפסד למכבי פתח תקוה (1:0) ובדומה לבית"ר ירושלים בגביע הטוטו, גם היא צפויה לספוג הפסד טכני.

אם זה לא מספיק, עכו עלולה לספוג עונש של הפחתת שלוש נקודות, מכיוון שעומד נגדה עונש על תנאי. הקבוצה שיתפה במשחק גביע הטוטו נגד קרית שמונה ב-30 ביולי את רז טוויזר שלא היה רשום וספגה על תנאי של הפחחת שלוש נקודות במקרה על עבירה דומה של שיתוף שחקן שלא כחוק.

בעכו מאמינים שהעונש על תנאי לא יופעל כי לא מדובר במקרה חוזר וחוששים בעיקר מהקנס הכספי. המועדון הוציא הודעה רשמית בה נאמר: "את הנעשה אין להשיב, מדובר בטעות אנוש שנבעה מחוסר תשומת לב. אנו לא מחפשים אשמים, נלמד מהסיטואציה ונדאג לכך שמקרים כאלה לא יחזרו בעתיד".


עוד במחזור ה-11:

מכבי נתניה ומכבי נפרדו ב-1:1
בני סכנין ניצחה את הפועל אשקלון 1:2
עירוני קרית שמונה גברה על בני יהודה 1:2

בגין שיתוף שישה זרים: בית"ר ירושלים ספגה הפסד טכני 3:0 וקנס של 6,000 שקלים

אלדד שביט, מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
"אכזרי להפסיד במשחק כזה". שביט/אדריאן הרבשטיין

מאמן עכו, אלדד שביט, הסביר בסיום: "מצאנו את עצמנו עם שישה זרים על הדשא. פיטר אונייקאצ'י היה אמור לצאת, אבל אז ספגנו שער, עשינו שני חילופים מהירים וזה ברח לנו. אנחנו נטפל במה שקרה עם הזרים פה במועדון, נשב ונדבר. כרגע אני רוצה לדבר על המשחק בלבד".

שביט התייחס גם למשחק עצמו: "אנחנו מרגישים החמצה, לא הגיע לנו להפסיד. לא שיחקנו כדורגל גדול, אבל להפסיד במשחק כזה זה אכזרי. במצב שלנו גם נקודה הייתה טובה כי אנחנו צריכים לצבור נקודות כדי לשפר את האווירה".

מאמן עכו הוסיף: "השחקנים משתדלים בצורה בלתי רגילה, הם מחויבים מאוד. עשינו כמה התקפות לא רעות בכלל ויכולנו לכבוש שער. סבלנו מאוזלת רגל. ברור שאנחנו יכולים לצאת מזה. אנחנו בקו חיובי, אני מתחיל לראות דברים שאני רוצה לראות. אבל היום אסור היה לנו להפסיד".

עוד באותו נושא

מכבי פתח תקוה ניצחה 0:1 את הפועל עכו, ששיתפה שישה זרים

לכתבה המלאה
שרון מימר, מאמן מכבי פתח תקוה. אדריאן הרבשטיין
"מתנצל על הרמה". מימר/אדריאן הרבשטיין

מאמן מכבי פתח תקוה שרון מימר אמר בסיום: "אני מתנצל על הרמה שהצגנו פה, אבל באנו לקחת נקודות גם בכוח אם צריך ועם מזל. אני מקווה שזה ישתפר בהמשך ונשחק טוב יותר. אני מסכים, ברור שזה לא התפתח לכיוונים שרצו פה. זה עבר ואנחנו צריכים להתרכז במה שקורה כרגע. אנחנו צריכים להיות מכבי פתח תקוה שכולם מצפים לה. אני שמח שלא ספגנו בעיקר כי אנחנו סופגים יותר מדי. היה חשוב מאוד להשיג ניצחון ובהמשך אני מקווה שגם ניראה טוב יותר".

מנור סולומון אמר: "היה משחק לא טוב ואפילו קצת קשה לצפייה. אני שמח אבל שניצחנו. ידענו שאנחנו צריכים לנצח. לא שמנו לב שהיו להם שישה זרים על הדשא, אבל ניצחנו בכל מקרה אז אנחנו שמחים. בשני המשחקים האחרונים שיחקנו די טוב והגענו למצבים אבל הפסדנו. היום לא נראינו טוב, אבל אני שמח שניצחנו. ננסה לתקן בפעם הבאה גם את היכולת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully