וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סביליה אישרה: אדוארסו בריסו חולה בסרטן הערמונית

בספרד דווח כי המאמן גילה את דבר המחלה בשבוע האחרון ועדכן את שחקניו בהפסקת המשחק מול ליברפול, שאחריה חזרו מפיגור 3:0 ל-3:3. המועדון אישר: "יעבור בדיקות נוספות בימים הקרובים"

רויטרס

הקאמבק המרשים של סביליה קיבל גוון הרואי עוד יותר נוכח הנסיבות שנחשפו הלילה (בין שלישי לרביעי). בתקשורת הספרדית דיווחו כי המאמן הארגנטינאי אדוארדו בריסו בישר לשחקניו במהלך הפסקת המשחק מול ליברפול כי הוא חולה בסרטן בלוטת הערמונית (פרוסטטה). עם הידיעה הקשה הזו, עלו שחקני סביליה במוטיבציה מוגברת למחצית השנייה ובה הצליחו לחזור מפיגור 3:0 ל-3:3. היום (רביעי) מספר שעות לאחר המשחק אישרה סביליה כי אכן המאמן לקה במחלה והודיעה: "הוא יעבור בימים הקרובים בדיקות נוספות שיקבעו את הצעדים שיינקטו כדי לטפל בו. מעניקים לו את תמיכתנו ומאחלים לו החלמה מהירה.

הכדורגל כמובן מאבד מחשיבותו בסיטואציה כזו, והמלחמה האמיתית של בריסו מתחילה עכשיו. על פי אתר "סביליה אינפו" שפרסם את הסיפור, בריסו נבדק בשבוע האחרון ואז התגלה כי הוא אכן סובל מהמחלה. הוא יחל בטיפול ואמור לעבור ניתוח לו טרם נקבע מועד. בסביליה לא הכחישו את הידיעה ומאוחר יותר הקבוצה אישרה את הסקופ.

עוד בנושא:
דרמה בליגת האלופות: ליברפול הובילה 0:3, סביליה השוותה ל-3:3 בתוספת הזמן
יורגן קלופ ירד עצבני, כריסטיאנו רונאלדו ממשיך לקבוע שיאים בליגת האלופות

אבר באנגה, קשרה הארגנטינאי של סביליה, היה היחיד שהתייחס לסיפור בעקיפין כשאמר בסיום: "עלינו למחצית השנייה בגישה אחרת, גם בזכות המאמן שלנו שהפך את היוצרות. הוא האוהד הכי טוב שלנו. הוא הוביל אותנו בשביל הנכון ואנחנו איתו לאורך כל הדרך".

"טוטו" בריסו בן ה-48, בלם נבחרת ארגנטינה בעברו, מונה למאמן סביליה במקומו של חורחה סמפאולי לפני כחצי שנה, אחרי שלוש שנים מוצלחות בסלטה ויגו, במדיה גם שיחק בעבר. הוא גדל בניואל'ס אולד בויס, שיחק גם באטלס, ריבר פלייט, מארסיי וקאדיס שהייתה קבוצתו האחרונה, לפני שהחל בקריירת אימון ב-2007. עד 2010 שימש כעוזרו של מרסלו ביילסה בנבחרת צ'ילה ולאחר מכן הדריך את אסטודיאנס הארגנטינאית ואת או'היגינס הצ'יליאנית, אותה הוביל לאליפות היסטורית ב-2013/14.

יש לציין כי יראי אלברס, בלמה של אתלטיק בילבאו, נלחם באותה מחלה בשנה האחרונה. השחקן בן ה-22 הספיק לחזור למגרשים, נאלץ לעבור שוב טיפולים כימותרפיים בקיץ האחרון וכעת נמצא לקראת קאמבק שני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אדוארדו בריסו מאמן סביליה עם שחקניו. GettyImages
שיחקו למענו. אדוארדו בריסו חוגג עם השחקנים/GettyImages

ג'ורדי קרויף מאחל החלמה מהירה לבריסו

גם ולנסיה מזדהה עם בריסו

מארסיי מאחלת החלמה מהירה לשחקנה לשעבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully