וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשימת הרכש של בארסה לינואר: אוזיל, די מריה או אריקסן יגיעו?

הנשיא ברתומאו חשף שמסי כבר חתם על חוזה חדש והבטיח שדרוג לסגל, בין המועמדים נמצאים שני האקסים של ריאל וכוכב טוטנהאם, כמו גם פאקיר, ברנדט ולמאר אך המטרה מספר 1 היא קוטיניו

one

ברצלונה פתחה את העונה נהדר. תחת המאמן החדש, ארנסטו ואלוורדה, הקטלאנים אומנם לא היוו יריב כלל לריאל מדריד בצמד משחקי הסופרקופה בספרד, אך מאז הם טסים קדימה ולא הפסידו ב-17 משחקים ברציפות, כאשר הם בורחים ליתרון 10 נקודות מהבלאנקוס בליגה הספרדית ומטיילים גם בליגת האלופות.

למרות היכולת הנהדרת, לראשי המועדון ברור שהסגל עדיין קצר מדי ולכן, אתמול (שני) הצהיר הנשיא ג'וזפ מריה ברתומאו בערב הגאלה של בארסה כי "בינואר צריך ליטוש", מה שעורר חרושת שמועות לגבי רכש אפשרי בעוד כחודש וחצי.

עוד בנושא:

רביעי בליגת האלופות: ברצלונה אצל יובנטוס, אתלטיקו נגד רומא
נשיא ברצלונה על רכש בינואר: "צריך ליטוש". בהולנד מדווח: דה ליכט בדרך
אנטואן גריזמן: "אין בי חרטה על שנשארתי באתלטיקו, אני מאושר כאן"

שחקני ריאל מדריד אנחל די מריה, מסוט אוזיל חוגגים שער. רויטרס
אחד מהם ינחת בקאמפ נואו? די מריה ואוזיל/רויטרס

ב"ספורט" הקטלאני ניסו לנחש את התשובה: "הצוות המקצועי של המועדון מעביר כבר כמה חודשים בבחינת הסיטואציה" וידעו לספר כי הרכש המועדף הוא קוטיניו, שכמעט הגיע מליברפול בקיץ האחרון. אם הברזילאי שוב יבריז, יש לברצלונה עוד כמה אופציות מעניינות במיוחד והשמעות החמים שעל הפרק עם נאביל פאקיר מליון, יוליאן ברנדט הצעיר מלברקוזן שיעלה כ-30 מיליון יורו, תומא למאר של מונאקו, אנחל די מריה שכמובן שיחק בעבר במדי היריבה ריאל מדריד וכריסטיאן אריקסן, אחד השחקנים הלוהטים באירופה כרגע.

אצל המתחרים, "מונדו דפורטיבו", הוזכר שם מרתק אחר: מסוט אוזיל. בעיתון טענו כי ברצלונה כבר שאלה לגבי המחיר שלו והוא "אופציה ב'" שלה, במקרה שקוטיניו לא יגיע. אוזיל, שגם הוא שיחק כמובן בעברו בריאל מדריד, גורם לברצלונה להתלבט האם שווה להשקיע 20 מיליון יורו בהבאתו. מצד אחד, הוא בן 29 ובנוסף, בברצלונה לא ממש בטוחים האם הגוף השביר שלו יחזיק מעמד ועד כמה הוא יכול להתאמץ בכל משחק. מצד שני, בקבוצה מודעים היטב לכישרון הגדול שלו והוא גם יוכל לשחק בליגת האלופות החל מהנוקאאוט, שכן ארסנל לא העפילה למפעל העונה. אם אוזיל, שמסיים חוזה בארסנל בקיץ, יסרב לחתום על ההארכה, התותחנים עשויים למכור אותו.

וממי שאולי יגיעו, לזה שממש לא עוזב: ליאו מסי אומנם יהיה רשאי לנהל משא ומתן עם כל קבוצה שירצה החל מהחודש הבא, שכן על הנייר החוזה שלו מסתיים ב-30 ביוני, אולם לאחר שאחד מה"סוסיוס" המוכרים של בארסה, חואן מנואל סראט, פרסם טור מודאג ב"אל פאיס" בנושא, התקשר אליו לא אחר מאשר הנשיא ברתומאו והרגיע: החוזה החדש מול מסי כבר חתום וייכנס לתוקף ב-29 ביוני והפרעוש ימשיך בבארסה לכל הפחות עד מונדיאל 2022 וכנראה שגם מעבר לכך, "כי זה רצונו", אמר ברתומאו לסראט.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully