וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראקיטיץ': "הייתי מוותר על המקום במונדיאל כדי שבופון יהיה שם"

קשר ברצלונה דיבר על שוער יובה לקראת המפגש המסקרן (21:45, ערוץ 13), בופון הגיב: "תודה, אבל לטובת קרואטיה, לא כדאי". אתלטיקו חייבת ניצחון על רומא, פ.ס.ז' - סלטיק, קרבאח - צ'לסי

one

בווידאו: צפו בניצחונה של ברצלונה על לגאנס

המחזור החמישי בבתים א' עד ד' של שלב הבתים של ליגת האלופות ייערך מחר (רביעי) כשבמוקד משחק לוהט בו יובנטוס תארח את ברצלונה ותנסה לנקום על ההפסד 3:0 במחזור הראשון. משחק מסקרן אחר יפגיש את אתלטיקו מדריד ורומא, כשהקולצ'ונרוס יודעים שאם הם לא יצליחו לנצח הם עלולים למצוא עצמם מודחים מהמפעל כבר בשלב הבתים.

צסק"א מוסקבה - בנפיקה (19:00)

לקבוצתו של ביברס נאתכו עדיין יש סיכוי להעפיל לשלב הבא, אך כדי לעשות זאת הם זקוקים לניצחון ביתי נגד אלופת פורטוגל המאכזבת, שנמצאת במקום האחרון בבית עם 0 נקודות ומאזן שערים נוראי של 10:1.

באזל - מנצ'סטר יונייטד (21:45, ספורט 1)

קבוצתו של ז'וזה מוריניו מגיעה לשוויץ כשהיא יודעת שנקודה תספיק להם כדי להבטיח את המקום הראשון בבית. בפעם האחרונה שיונייטד התארחה אצל באזל הייתה בשנת 2011, והשדים האדומים הפסידו 2:1 והודחו משלב הבתים של ליגת האלופות. זלאטן איברהימוביץ', שחזר לעניינים במשחק הליגה נגד ניוקאסל, עשוי לפתוח בהרכב. אלופת שוויץ, שנמצאת כרגע במקום השני בבית, יודעת שניצחון ביתי ואיבוד נקודות של צסק"א לבנפיקה יבטיח לה העפלה היסטורית נוספת לשלב שמינית הגמר.

חלוץ מנצ'סטר יונייטד זלאטן איברהימוביץ'. GettyImages
עשוי לפתוח. זלאטן איברהימוביץ'/GettyImages

פריס סן ז'רמן - סלטיק (21:45, ספורט 5)

הפריזאים שומרים על מאזן מושלם (12 נקודות, יחס שערים 0:17) ויודעים שניצחון ביתי על אלופת סקוטלנד וניר ביטון יבטיח להם את המקום הראשון בבית. סלטיק תנסה להפתיע ונקודה תספיק לה כדי להבטיח את המקום השלישי שמוביל לליגה האירופית.

אנדרלכט - באיירן מינכן (21:45, 5 גולד)

גם באיירן מינכן כבר הבטיחה את העפלתה לשלב שמינית הגמר אך היא יודעת שבמצב של ניצחון מול הבלגים ומעידה של פ.ס.ז' בבית נגד סלטיק, היא עשויה לקבל הזדמנות לפגוש במחזור הסיום את סגנית אלופת צרפת לקרב על המקום הראשון. אנדרלכט תנסה לשפר את הרושם שעשתה עד כה במפעל כשהיא עומדת על מאזן של 0 נקודות, 0 שערים ו-15 שערי חובה.

שחקני פריס סן ז'רמן אדינסון קבאני, ניימאר מתחבקים. רויטרס
רוצים לשמור על מאזן מושלם. ניימאר וקבאני/רויטרס

קרבאח - צ'לסי (19:00, 5 לייב)

אחרי שהפתיעה פעמיים את אתלטיקו מדריד, אלופת אזרבייג'אן מארחת את אלופת אנגליה למשחקה הביתי האחרון במסגרת שלב הבתים. ניצחון ביתי ישאיר לקבוצתם של שחקני מכבי חיפה לשעבר, מיצ'ל ודינו אנדלובו, סיכוי להילחם על המקום השלישי שמוביל לליגה האירופית. צ'לסי מגיעה אחרי ניצחון 0:4 מרשים בליגה על ווסט ברומיץ' בידיעה שניצחון יבטיח לה את המקום בשמינית הגמר.

אתלטיקו מדריד - רומא (21:45, ספורט 5+)

באחד מהמשחקים הכי מסקרנים של הערב, שחקניו של דייגו סימאונה, שעדיין לא ניצחו העונה בליגת האלופות, יודעים שהם מוכרחים להשיג נקודות נגד האיטלקים, שמגיעים אחרי 0:3 מרשים על צ'לסי במחזור הקודם. אם הקולצ'ונרוס לא ינצחו וצ'לסי לא תפסיד לקרבאח, הם יודחו כבר מחר מהמפעל בשלב הבתים, דבר שלא קרה להם בליגת האלופות מאז עונת 2009/10. הרומאים צפויים לחפש נקודה שתבטיח את מקומם בשמינית הגמר.

אנטואן גריזמן, אתלטיקו מדריד. AP
להיות או לחדול. אנטואן גריזמן/AP

יובנטוס - ברצלונה (21:45, ערוץ 13)

במפגש המסקרן של הערב יובנטוס תנסה לנקום בקטאלנים שניצחו אותם במחזור הראשון של שלב הבתים 0:3. אלופת איטליה מגיעה אחרי הפסד 3:2 לסמפדוריה בליגה שהרחיק אותה מהפסגה, והיא יודעת שניצחון על מוליכת הליגה הספרדית יחזיר לה את הביטחון. ברצלונה, שפתחה פער של 10 נקודות בצמרת הליגה הספרדית, תסתפק גם בנקודה שתבטיח לה את המקום הראשון בבית ואת המקום בשמינית הגמר.

איבן ראקיטיץ' דיבר מהלב במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "אם הייתי יכול, הייתי מוותר על המקום שלי במונדיאל הקרוב בשביל שבופון יהיה שם. יש לי כל כך הרבה כבוד אליו. אם אתם חושבים שאני צריך להסביר לו משהו על כדורגל, אנחנו בכלל לא באותו כיוון חשיבה... כשראיתי את הדמעות של ג'יג'י אחרי ההדחה של איטליה, התחלתי לבכות בעצמי. חבל מאוד שהוא לא יכול להיפרד מהמשחק במונדיאל. כל ילד שמצייר את קבוצת החלומות שלו על נייר, שם את בופון בשער". ראקיטיץ' הכניע את בופון כבר בדקה הרביעית בגמר ליגת האלופות של 2015, בו גברה ברצלונה 1:3 על יובנטוס.

בופון הגיב בחשבון הטוויטר שלו: "איבן היקר, בתור שוער, אולי עוד אשחק, אבל לטובת קרואטיה, לא נראה לי שזה יהיה רעיון טוב אם אשחק כקשר במקומך :) צחוק בצד, המילים שלך היו מתנה נהדרת עבורי. הודות לך ולג'ורדי אלבה, החולצה שלי מחכה לך".

התגובה של בופון

ספורטינג ליסבון - אולימפיאקוס (21:45)

הפורטוגלים המאוכזבים היו קרובים לניצחון ביתי גדול על יובנטוס במחזור הקודם, אך ספגו שער שוויון לקראת סיום המשחק. הם עוד לא איבדו סיכוי להעפיל לשמינית הגמר ובכדי לעשות זאת הם מוכרחים לנצח את אולימפיאקוס, שמגיעה מעודדת אחרי 0:0 ביתי עם ברצלונה החזקה.

שחקני ברצלונה חוגגים מול ג'אנלואיג'י בופון שוער יובנטוס. GettyImages
בארסה חוגגת את השער של ראקיטיץ' מול בופון במחזור הראשון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully