וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון ראשון מאז המחזור הרביעי: אייבר התפוצצה עם 0:5 על בטיס

אחרי שצברו רק שתי נקודות בשבעת המחזורים האחרונים, הבאסקים התעללו באנדלוסים עם ניצחונם הגדול ביותר אי פעם. איטליה: 2:3 חשוב לבולוניה על ורונה, צרפת: אמיין הביסה 0:3 את ליל

one
תקציר: אייבר - ריאל בטיס 0:5. one
שחקני אייבר חוגגים ניצחון ענק/one

המחזורים שהחלו בסוף השבוע בליגות הגדולות הגיעו הערב (שני) לסיומם עם משחקי נעילה בספרד (0:5 מוחץ לאייבר על בטיס) ובאיטליה (בולוניה גברה 2:3 על ורונה). בצרפת, אמיין הביסה 0:3 את ליל במשחק השלמה מהמחזור השמיני.

אייבר - ריאל בטיס 0:5

זהו הניצחון הגדול ביותר אי פעם של הבאסקים, שלא ניצחו מאז המחזור הרביעי וצברו שתי נקודות בלבד בשבעת המחזורים האחרונים, אך הפעם הכול הלך לכיוון שלהם. זה החל כאשר ג'ורדי אמאט (6) כבש לשערו הוא והעניק את היתרון למארחת והלך והתדרדר מבחינת האנדלוסים. גונסאלו אסקלנטה (30) הכפיל בנגיחה ובדקה ה-55 כבר לא נותר לבטיס סיכוי. אייסה מאנדי הכשיל את צ'רלס, ספג כרטיס אדום וראה את הברזילאי של אייבר כובש מהנקודה הלבנה. צ'רלס השלים צמד (71) ובדקה ה-80 הצטרף גם סרג'י אנריק לחגיגה מתוך הרחבה. בטיס רשמה משחק שלישי ברצף ללא ניצחון.

ורונה - בולוניה 3:2

המארחת כבר חלמה על ניצחון שני העונה, אך ספגה פעמיים תוך שתי דקות ונותרה עם שש נקודות בלבד ובמרחק של ארבע נקודות מהקו האדום. שתי הקבוצות הגיעו אחרי ארבעה הפסדים רצופים ובידיעה שזוהי הזדמנות טובה עבורן לצבור נקודות נדירות, וסיפקו יופי של משחק. אלסיו צ'רצ'י כבש את הראשון שלו העונה בנגיחה בדקה ה-12, לפני שמתאיה דסטרו מצא גם הוא את שער הבכורה שלו העונה והשווה בדקה ה-22, מבישול יפה של רודריגו פלאסיו. מרטין קסארס (33) החזיר לוורונה את היתרון בנגיחה ומאותו רגע היא ניסתה להחזיק מעמד ולשמור על התוצאה. לצערה, החלוץ הניגרי בן ה-19, אוריג' אוקוונוקאו, איזן (74) שוב עבור ורונה וגודפרד דונסה (76) הפך את התוצאה.

שחקני בולוניה חוגגים. GettyImages
שלוש נקודות מתוקות. שחקני בולוניה חוגגים/GettyImages

אמיין - ליל 3:0

זוהי תוצאה מפתיעה, בהתחשב בכושר בו היו מצויות הקבוצות בתקופה האחרונה. הקבוצה של מרסלו ביילסה הצליחה להתאושש מעט מפתיחת עונה מזעזעת עם שני ניצחונות רצופים, בעוד המארחת רשמה שלוש תוצאות תיקו ברציפות ולא טעמה ניצחון כבר חודש - אך למרות הכול הייתה זו שיצאה עם ידה על העליונה מההתמודדות. האריסון מנזאלה כבש את שני שעריו הראשונים העונה (36, 48) מצמד בישולים של לאסינה טראורה, אקס מכבי תל אביב מוסא קונאטה (85) חתם את התוצאה מקרוב אחרי כדור נייח ואמיין קפצה מהמקום ה-19 ל-12 בטבלה. ליל, לעומתה, עדיין מתחת לקו האדום ובצרות צרורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully