וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף לפארסה: מכבי פתח תקוה והפועל עכו סיכמו על החלפת הביתיות

20.11.2017 / 17:39

אחרי שהמפגש עמד בסכנת קיום בגלל שהשזרוע במושבה לא הסתיים, הוחלט כי הוא יתקיים בשבת (20:30) בעכו. בפתח תקוה תקפו: "בעירייה לא מוקירים את התרומה שלנו וגורמים לנו נזקים". על הפרשה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט

אצטדיון עכו. אדריאן הרבשטיין
שני משחקים בשבת בעכו/אדריאן הרבשטיין

סוף לפארסה: מכבי פתח תקוה הודיעה הערב (שני), בהודעה תקיפה וכועסת, כי היא החליפה ביתיות עם הפועל עכו ותתארח במחזור הקרוב בליגת העל אצל הקבוצה הצפונית, יריבתה בתחתית הטבלה. המשחק צפוי להיערך באצטדיון בעכו ביום שבת ב-20:30, כאשר עוד קודם לכן ייערך באצטדיון מפגש בין בני סכנין להפועל אשקלון (16:00).

המשחק בין שתי הקבוצות אמור היה להיערך במקור באצטדיון המושבה, אולם פתח תקוה קיבלה אתמול הודעה לפיה האצטדיון לא יהיה מוכן בזמן למשחק, זאת בשל השזרוע. המלאבסים חיפשו אצטדיון חלופי בדחיפות ומשלא נמצא כזה, מעל המשחק עמדה סכנת דחייה. אפשרות נוספת שהוצעה הייתה דחיית המשחק לאמצע השבוע, אך גם אופציה זו נפלה ולבסוף, פתח תקוה ועכו סיכמו על החלפת הביתיות.

עוד בנושא:

קיום המשחק בין מכבי פתח תקוה להפועל עכו בספק
עומר גולן: "מקווים שהמשחק יידחה. יש לזה ערך ספורטיבי אדיר"

אצטדיון המושבה. ברני ארדוב
כל האפשרויות לא צלחו. המושבה/ברני ארדוב

בהודעת המועדון נכתב: "למרות כל מאמצינו לארח את הפועל עכו במגרשנו הביתי ביום שבת או יום ראשון, מנהל האצטדיון אבי סמובסקי והבוסים שלו לא נתנו לנו לשחק בימים אלה ואישור לנו לשחק אך ורק ביום שלישי, דבר שגרם להתנגדות מצד הפועל עכו. בתחילה, הבוסים של אבי סמובסקי הציעו לנו לשלם 40 אלף ש"ח על שזרוע נוסף, על מנת לארח את המשחק באצטדיון בשבת או ראשון ואנו הסכמנו, אך אבי והבוסים התנגדו גם לזה בסופו של דבר.

אנו מצטערים על כך שגם ראש העיר פתח תקוה מר איציק ברוורמן, איתמר אלדר מנכ"ל החברה לפיתוח פתח תקוה ואבי סמובסקי, מנהל האצטדיון, גורמים לנו נזקים ולא עוזרים, למרות שהיינו מוכנים לשלם... חבל שבעיריית פתח תקוה לא מוקירים את התרומה של מכבי פתח תקוה לתדמיתה ולחינוך בני הנוער שבעיר. אנו מצרים על כך שאנו לא מקבלים את התמיכה הראויה מפרנסי העיר, למרות היותינו הקבוצה הבכירה בעיר מכל ענפי הספורט. תודה לניר ינקלביץ, משנה למנכ"ל מנהלת הליגות בכדורגל, על הניסיון לעזור והתמיכה".

מנהלת הליגה מסרה בתגובה לטענות של מכבי פתח תקוה: "אמש התקבלה הודעה כי המשחק המתוכנן ליום שבת הקרוב לא יוכל להתקיים באצטדיון המושבה בשל העובדה כי השזרוע באצטדיון לא הסתיים ומשטח הדשא לא יהיה מוכן. חרף העובדה שהשזרוע תוכנן ותואם עם כל הקבוצות ודרכן מול האצטדיונים והליגה הופסקה לשלושה שבועות (באופן שאיפשר לכלל האצטדיונים של הליגות המקצועניות להיערך כראוי), פעלה המנהלת מאתמול מול כל הגורמים על מנת למצוא את הפתרון הטוב ביותר לכל הצדדים. בהתאם לכך ולאחר קבלת האישורים מכלל הצדדים, הוחלט על החלפת ביתיות".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully