וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר גולן: "מקווים שהמשחק יידחה. יש לזה ערך ספורטיבי אדיר"

20.11.2017 / 8:11

המנהל המקצועי של מכבי פתח תקוה הגיב על סאגת המשחק מול עכו, שצפוי להידחות לאמצע השבוע בשל בעיית שזרוע. השחקנים זעמו, אך הפשרה הצפויה הרגיעה את הרוחות. ומה עם מתקן האימונים?

המנהל הספורטיבי של מכבי פתח תקוה עומר גולן לצד אבי לוזון. ברני ארדוב
הפתרון קרוב? גולן ולוזון/ברני ארדוב

"לא נסכים בשום פנים ואופן שהמנהלת תעתיק את המשחק לאיצטדיון אחר. זה פוגע בערך הספורטיבי של המשחק. המשחק צפוי להידחות בכל מקרה, אבל לא נקיים משחק מחוץ לבית שלנו – המושבה". כך הגיבו אתמול (ראשון) במכבי פתח תקוה בעקבות הידיעה בוואלה! ספורט לפיה המשחק שלה מול הפועל עכו עלול להידחות בעקבות הודעת מנהלי האיצטדיון לפיה השזרוע אינו מוכן. שחקני הקבוצה, שלא ידעו על המתרחש, היו מופתעים מהעניין. חלקם טען כי יתנגד להעתקת המשחק לאיצטדיון אחר ואף ישקול לנקוט בצעדים חריגים במידה והמנהלת תחליט אחרת, אולם הפשרה שעומדת להתקבל בעניין הרגיעה מעט את הרוחות. במנהלת הבטיחו לקבוע מועד סופי למשחק ביממה הקרובה.

כזכור, אתמול הציע מנהל האיצטדיון אבי סמובסקי למנהלת להעתיק את המשחק ל-28 או ל-29 בנובמבר, כלומר לאמצע השבוע הבא, ובעקבות כך לדחות את משחק חצי גמר גביע הטוטו בין מכבי תל אביב לקריית שמונה למועד אחר. "אנחנו מקווים מאוד שיאשרו לנו לדחות את המשחק", אמר המנהל המקצועי עומר גולן. "אנחנו עושים הכל כדי שהמשחק ישוחק במושבה, זה מאוד חשוב לנו ויש לזה ערך ספורטיבי אדיר. זה עניין של ימים עד שהמשחק יתקיים במושבה. ביקרנו באיצטדיון, הבוקר נקבל תשובות סופיות".

פגרת שלושת השבועות, מתברר, לא ממש הועילה לשזרוע איצטדיון המושבה אך שחקני הקבוצה מוטרדים גם ממצב מגרש האימונים שלהם. אתמול התלוננו שחקנים על מצב הדשא ובמועדון החליטו כי בשבוע הבא תעבור הקבוצה להתאמן בסירקין כדי שיוכלו לקיים את השזרוע. במהלך שלושת השבועות עשויה הקבוצה לנדוד גם למגרשים אחרים.

עוד בנושא:

קיום המשחק בין מכבי פתח תקוה להפועל עכו בספק
שחקני מכבי פתח תקוה התלוננו על מצב הדשא, הקבוצה תנדוד לסירקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully