וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיום המשחק בין מכבי פתח תקוה להפועל עכו בספק

19.11.2017 / 17:30

הלוזונים קיבלו הודעה כי המושבה לא תהיה מוכנה עד השבוע הבא בשל שזרוע, מנהל האצטדיון הציע למנהלת לדחות את המשחק: "ב-28 או ב-29 הוא יהיה מוכן". בפתח תקוה מחפשים אצטדיון אחר

אצטדיון המושבה. ברני ארדוב
מה יהיה? אצטדיון המושבה/ברני ארדוב

האם מכבי פתח תקוה לא תוכל לארח את הפועל עכו במושבה ומשחקה יידחה? על פי דיווח שקיבלו היום (ראשון) ראשי המועדון, ייתכן ששזרוע החורף שנערך באצטדיון לא יסתיים עד המשחק שנקבע לשבת הקרובה. במקרה כזה, פתח תקוה תהיה בבעיה משום שהאצטדיונים בנתניה וסכנין (מגרשה הביתי של עכו, למקרה של הסכמה על החלפת ביתיות) תפוסים, והאלטרנטיבה היחידה כרגע היא העתקת המשחק לאצטדיון בחיפה. אצטדיונים נוספים באזור נמצאים גם הם בשזרוע, ובמועדון לא בטוחים שהם רוצים להעתיק את המשחק למגרש אחר.

כל זה קורה, כאמור, אחרי פגרת שזרוע בת שלושה שבועות. מנהל האצטדיון אבי סמובסקי הציע למנהלת הליגה לדחות את המשחק למועד אחר. לוואלה! ספורט הוא מסר בתגובה: "האצטדיון לא אמור להיות מוכן עד המשחק, השאלה היא האם הוא יהיה מוכן בשבוע שאחרי. ב-28 או ב-29 האצטדיון אמור להיות מוכן, והצעתי לדחות את המשחק למועד הזה. גם חצי גמר גביע הטוטו אמור להיערך בימים האלה (עירוני קרית שמונה מול מכבי תל אביב ב-29 בנובמבר - א.י.), אבל הליגה יותר חשובה".

קבוצה נוספת שעלולה להיות מושפעת מהמצב היא הפועל תל אביב. האדומים שקלו לבקש לדחות את קיום עונש הרדיוס שעומד נגדם למחזור הבא ולארח את הפועל מרמורק בפתח תקוה, אך כרגע הם לא יכולים לעשות את זה כי האצטדיון כאמור לא מוכן. לכן, קיימת אפשרות שהמשחק יתקיים ביום שישי בנתניה.

עוד בנושא:

שחקני מכבי פתח תקוה התלוננו על מצב הדשא, הקבוצה תנדוד לסירקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully