וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלדד שביט מתוסכל: "נצטרך לחסל את הנאיביות כמה שיותר מהר"

19.11.2017 / 10:37

הפועל עכו מרגישה שיפור גדול ביכולת מאז מינוי המאמן, שמעוניין לחזק את הקבוצה בינואר אך בהנהלה הבהירו לו כי בשל הבעיות הכלכליות הוא יצטרך לשחרר שחקנים לשם כך. בן רייכרט יצטרף?

צילום ועריכה: קובי אליהו

אי אפשר להגיד שמישהו בהפועל עכו היה מופתע מההפסד אמש (שבת) להפועל באר שבע. יחד עם זאת, בעכו רחוקים מהלרגיש רע בעקבות התוצאה ואיבוד הנקודות ובעיקר הביעו תסכול מהנאיביות של השחקנים. לדעתו של המאמן אלדד שביט, זהו הגורם שהכריע את המשחק לטובת האלופה. "לא יכול להיות שבמצב של 2:1 עמית ביטון שוכב על הדשא שתי דקות והמשחק ממשיך", אמר לאחר המשחק, "אני יותר כועס על השחקנים שלי בעניין הזה כי הכדור היה אצלנו. את הנאיביות הזאת נצטרך לחסל כמה שיותר מהר. אני לא יוצא מהמשחק מודאג, אלא אתה מרגיש את העוצמות של באר שבע בכל דבר ולדעתי אנחנו אלה שגרמנו להם להראות רע".

בכלל, בעכו מרגישים שיפור גדול מאז המינוי של אלדד שביט ובטוחים שהפסד אמש לא יפגע בביטחון של השחקנים. עם זאת, המאמן מעוניין להתחזק בינואר, אך רצון זה מתנגש עם הבעיות הכלכליות של עכו. כלומר, בהנהלה הבהירו למאמן כי נכון לעכשיו אין מספיק תקציב להחתים שחקנים וכי אם ירצה לעשות זאת הוא יצטרך לשחרר שחקנים בתפקידים אחרים. חשוב לציין, כי השכר המשולם בעכו לשחקנים הוא גם כך מבין הנמוכים בליגה ולא ברור כיצד הקבוצה תתחזק בשחקנים איכותיים ובעלי השפעה עם תקציב כה נמוך. אחד השמות שנקשרו לקבוצה הצפונית הוא זה של בן רייכרט, המיוצג על ידי דודו דהאן. בעכו מכחישים בתוקף כי הקשר נמצא על הפרק, אך אם הוא לא ימצא קבוצה בקרוב רוב הסיכויים כי דהאן יצרפו לקבוצה, לאחר שזה שוחרר מזולטה וארחם הבלגית שבה חתם בקיץ לארבע עונות.

עוד בנושא

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה 1:3 את הפועל עכו
אלדד שביט בסיום המשחק: היו דקות נרחבות שזה היה נראה טוב ואני שואב תקווה להמשך
בן שהר שוב החלוץ המוביל של הפועל באר שבע: "יש לו את כל החבילה"

שחקן הפועל תל אביב, בן רייכרט. יוסי ציפקיס
יגיע בינואר? בן רייכרט/יוסי ציפקיס
  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully