וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מנסים לדחוף את איתי שגב: "הוא ראוי להזדמנות"

15.11.2017 / 13:10

בהנהלה קיבלו את התבוסה בשוויון נפש ("יש ערבים כאלו"), ובמקביל רוצים להעניק יותר דקות משחק לקפטן: "הוא צעיר ורעב". וגם: הנבואה של ספאחיה הגשימה את עצמה, קול מודה: "היינו כבויים"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

1. בהנהלה רגועים: "יש ערבים כאלו"

הפרצופים המאוכזבים נראו אמש גם על פניהם של חברי הנהלת מכבי תל אביב, לאחר התבוסה לאנדולו אפס בהיכל (92:72). "זה הפסד לא נעים, חבל, אבל יש ערבים כאלו. הקבוצה נלחמה והמטרה היא לבוא כמה שיותר טוב למשחק הבא מול חימקי", אמרו אמש בקבוצה. לצהובים, שייצאו בצהריים לרוסיה מצפה עוד אתגר לא פשוט, מול חיה פצועה בדיוק כמוה: חימקי הובסה אמש בידי אולימפיאקוס, ובוודאי תבוא רעבה למשחק בחמישי. בשל קוצר הזמן, העדיף נבן ספאחיה להתרכז בפן המנטלי ובעידוד השחקנים, שנראו במצב רוח ירוד.

"יש ערבים כאלו", אמר להם, ובחדר ההלבשה הזכיר את אחוזי הקליעות הרעים של הקבוצה, אך ביקש שירימו את הראש. פייר ג'קסון סיכם: "הם פשוט קלעו יותר נקודות מאיתנו. היה להם ערב טוב מאוד, הם קלעו המון זריקות קשות והיה קשה לנו מולם. לא ציפינו שהם יקלעו כאלה זריקות וזה מסכם את הכל. היה למקולום ערב גדול".

עוד בנושא

מכבי תל אביב הובסה בהיכל 92:72 על ידי אנאדולו אפס
אהרל'ה ויסברג על השיעור שאנאדולו לימדה את מכבי תל אביב
אודי הירש על המבחן של מכבי תל אביב ברגעים הקשים שלה
ספאחיה בסיום: "היה משחק רע שלנו, אך אני לא מתוסכל"
מתרסקת: ריאל מדריד הובסה 105:75 על ידי באסקוניה

נבן ספאחיה מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
בינתיים, כולם רגועים. ספאחיה/יוסי ציפקיס

על הלו"ז הצפוף אמר ג'קסון: "יש עוד משחק ביום חמישי, זאת הפעם השנייה העונה שאנחנו משחקים בכזה רצף. נתגבר על המשחק הזה ונתכונן לנצח את המשחק הבא".

אלכס טיוס, שנראה מאוכזב מאוד בחדר ההלבשה, סיכם: "הם להטו הערב. לאפס יש הרבה שחקני התקפה מוכשרים. אנחנו צריכים לצפות בווידאו, לראות איפה טעינו ולהמשיך משם".

נוריס קול אמר: "אף פעם לא נעים להפסיד, זה היה הפסד קשה. הם קלעו את הזריקות שלהם ואנחנו החטאנו אותן, אבל זה חלק מהמשחק. זו עונה ארוכה, יש ימים שאתה כבוי וזה מה שקרה לנו. אני עדיין מאמין בקבוצה הדבר הטוב הוא שנחזור לשחק בקרוב מאוד כך שנוכל לשים את זה מאחורינו". לגבי המשחק מול חימקי, אמר קול: "אנחנו מתכוננים למשחק כמו לכל משחק. נצפה בווידאו, נבוא עם תכנית משחק וננסה להוציא אותה לפועל".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אלכס טיוס, דשון תומאס, מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
הרמזים לתבוסה נראו כבר באימונים. שחקני מכבי תל אביב אמש/יוסי ציפקיס

2. הנבואה של ספאחיה הגשימה את עצמה

"תישארו צנועים", נאמר לשחקנים השבוע מספר פעמים לאחר הניצחון על ריאל מדריד. גם באימון המסכם שלשום ספאחיה הזהיר: "היו כמה אימונים לא טובים,אם נשחק כך - נפסיד מול הטורקים". הנבואה הגשימה את עצמה עם ההפסד אמש, וגיבור הניצחון של הטורקים היה מי שכלל לא אמור היה לשחק מלכתחילה בשל פציעה - אריק מקולום. אקס הפועל כפר סבא וברק נתניה להט עם 31 נקודות כולל 8 שלשות, ובמכבי תל אביב הודו: "לא הצלחנו לעצור אותו, הוא פשוט קלע מכל מקום".

אלכס טיוס אמר: "מקולום יודע לשחק, שיחקתי איתו בעבר. אני חושב שהוא הגיע לשלושים נקודות כבר כמה פעמים העונה. הוא שחקן טוב מאוד, אבל אנחנו צריכים לחשוב איך לנצח. קבוצות אחרות ניצחו אותם למרות שהוא קלע הרבה ואנחנו לא השגנו את הניצחון". קול התייחס גם הוא ליכולת הטובה של מקולום: "הוא היה חם, קלע זריקות משוגעות. הוא שחקן נהדר ומגיע לו קרדיט על זה".

שחקן מכבי תל אביב איתי שגב. ברני ארדוב
זה הפתרון? איתי שגב/ברני ארדוב

3. בקבוצה מנסים לדחוף את איתי שגב: "הוא ראוי להזדמנות"

מי שזכה למעט קרדיט הוא הקפטן איתי שגב, ששיחק 9 דקות, קלע שתי נקודות והפגין משחק לחימה. הקהל עודד בחום את שגב כשעלה לפרקט. "הוא שחקן צעיר ורעב וראוי להזדמנות", אמרו אמש בקבוצה.

שגב עצמו סיכם את המשחק: "הם קלעו זריקות לא פשוטות ועצרו לנו את המומנטום. חבל שלא הצלחנו לחזור. אנחנו מתרכזים במשחק ומנסים לעשות את הכי טוב שאנחנו יכולים, מנסים לחזור מכל בור שאנחנו נכנסים אליו, גם ההפרשים חשובים אז אנחנו מנסים לשחק עד הדקה האחרונה. אנחנו פוגשים את חימקי ביום חמישי, הם קבוצה מאוד טובה,, נפיק לקחים ואני מאמין שיהיה בסדר".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

דשון תומאס. יוסי ציפקיס
"לא צריך להוריד את הראש". דשון תומאס/יוסי ציפקיס

4. לצהובים לא היה זמן לנוח

מכבי תל אביב תצא בצהריים לרוסיה לקראת המשחק מחר מול חימקי מוסקבה. דשון תומאס: "זה הולך להיות משחק קשה, אבל הכל אפשרי. למדנו שגם אם אנחנו טובים, אנחנו לא נותנים לזה להשפיע עלינו ומשחקים עד הסוף. זו עונה ארוכה ואנחנו לא צריכים להוריד את הראש למטה. למדנו הרבה מהמשחק מול אפס ועכשיו אנחנו מסתכלים קדימה למשחק מחר. כל משחק יורוליג הוא קשה, כך יהיה גם מול חימקי. נתכונן, נלמד מהמשחק ונעשה מה שצריך כדי להשתפר. היכולת שלי במשחק מול הטורקים לא נבעה בגלל ההגנה שלהם. שחקנים אחרים בלטו וזה מה שמיוחד בקבוצה שלנו. ניסיתי לעשות דברים אחרים כדי לעזור לקבוצה לנצח כמו לקחת ריבאונדים ולשמור בהגנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully