וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: באסקוניה השפילה את ריאל מדריד עם 75:105

הבלאנקוס המשיכו להתרסק, הפעם אצל הבאסקים שחגגו ניצחון שני העונה במפעל. פנאתינייקוס דרסה 65:93 את חימקי מוסקבה, מרקוס דנמון כיכב עם 24 נקודות. 83:85 דרמטי לז'לגיריס על מלאגה

שחקני באסקוניה מול טריי תומפקינס ריאל מדריד. GettyImages
איזה נוקאאוט של באסקוניה לריאל/GettyImages

המחזור השביעי ביורוליג יצא לדרך הערב (שלישי), כאשר מלבד התבוסה הביתית של מכבי תל אביב מול אנאדולו אפס, נערכו עוד שלושה משחקים: פנאתינייקוס דרסה בבית 65:93 את חימקי מוסקבה, שתארח את הצהובים ביום חמישי. ריאל מדריד הושפלה עם 105:75 אצל באסקוניה וז'לגיריס ניצחה 83:85 דרמטי את מלאגה.

seperator

פנאתינייקוס - חימקי מוסקבה 65:93

חימקי פתחה את העונה לא רע, אבל כמו בהפסד הראשון שלה, גם השני הגיע מול נציגה יוונית ואיזה הפסד צורב זה היה. אנתוני גיל פצוע וחסרונו הורגש היטב, כאשר פאו, שניצחה את אולימפיאקוס בדרבי הגדול במחזור הקודם, חגגה מהרגע הראשון עם 16:26 בסוף הרבע הראשון ו-27:46 בהפסקה. מרקוס דנמון בלט עם 24 נקודות, אלכסיי שבד עם 17 היה היחיד בספרות כפולות בחימקי.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
תומאס רובינסון חימקי מוסקבה מול ג'יימס גיסט פנאתינייקוס. GettyImages
משחק חד צדדי לחלוטין ביוון. גיסט מול תומאס רובינסון/GettyImages

באסקוניה - ריאל מדריד 75:105

הבלאנקוס נראו בתחילת העונה כמו אחת הקבוצות הטובות ביבשת, אבל הם בצניחה חופשית שהגיעה לשיאה עם ההפסד הזה, השלישי ברציפות ביורוליג וכזה שמצטרף למפלה הביתית מול בארסה בקלאסיקו בראשון. באסקוניה, שרשמה ניצחון רביעי בחמשת מפגשיה האחרונים מול ריאל, השיגה בסך הכל ניצחון יורוליג שני העונה, אך עשתה זאת בסטייל, כשהיא מתפוצצת מהדקה הראשונה, נעזרת בריצת 0:19 ברבע הראשון בדרך ל-5:27 וחוצה את ה-30 הפרש לקראת הסיום. רודריג בובואה הוביל את קלעי המנצחת עם 15, מרסליניו הוארטס הוסיף 13 וג'ייסון גריינג'ר 12. לוקה דונצ'יץ' היה היחיד שאיכשהו תפקד בריאל, עם 18 נקודות (2 מ-7 לשלוש).

מלאגה - ז'לגיריס קובנה 85:83

שני סלי קלאץ' אדירים של ריי מקאלום (19 נקודות) לא הספיקו לספרדים, שנכנעו אחרי שני הפסדים רצופים. מלאגה מצאה את עצמם בפיגור ביתי של שבע הפרש בהפסקה, אחרי ריצת 5:13 של השחקנים של שרונאס יאסיקביצ'יוס. המגמה נמשכה גם ברבע השלישי, בו היתרון הליטאי צמח עד 20 נקודות עם ריצת 2:15 בזכות דקות מצוינות של קווין פנגוס (21 נקודות, חמש שלשות), שהפציץ מחוץ לקשת, ושל מילנקיס ארטורס (13 נקודות). אלא שהטורקים לא ויתרו, ועם ריצה נאה משלהם סגרו את הפער באופן דרמטי ביותר - כאשר ריי מקאלום השווה שתי שניות לסיום ושלח את המשחק להארכה. גם חמש הדקות הנוספות היו צמודות מאוד ובשניות הסיום מקאלום קבע 83:83 עם עוד סל ענק. הארכה נוספת? אדגראס אולנובאס העניק לז'לגיריס ניצחון דרמטי ממש על הבאזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully