וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: הוויזה של נבן ספאחיה בדרך, צפוי לאמן במוסקבה

הצהובים הודיעו כי כל מסמכי הוויזה של המאמן הוגשו והוא ככל הנראה ייצא עם הקבוצה למשחק מול חימקי. בטורקיה דווח כי קוזמינסקס ששוחרר מהניקס מועמד, מכבי תל אביב הכחישה

one

מינדאוגס קוזמינסקס שוחרר אמש (ראשון) מניו יורק, ובטורקיה טוענים שאחת הקבוצות שמביעות בו עניין היא מכבי תל אביב, לצד קבוצות יורוליג נוספות כגון מילאנו, ברצלונה ואנאדולו אפס. עם זאת, לפורוורד הליטאי ככל הנראה יהיו הצעות גם להישאר ב-NBA, כששלוש קבוצות שהוזכרו כמועמדות לקלוט אותו הן שיקגו, לוס אנג'לס לייקרס ואטלנטה, והוא אמור להישאר ולשחק מעבר לים. הצהובים הוציאו הערב הודעה בה נכתב: "מכבי תל אביב לא הביעה עניין בקוזמינסקס ומרוצה מאוד מסגל השחקנים שלה".

כמו כן, נמסר מהצהובים כי "כל המסמכים לטובת הוויזה של נבן ספאחיה הוצאו. הויזה צפויה להגיע מחר". המשמעות: המאמן ככל הנראה יוכל להמריא עם קבוצתו למשחק החוץ במוסקבה ביום חמישי מול חימקי.

קוזמינסקס (28, 2.06 מ') פרץ במדי ז'לגיריס קובנה, בה שיחק בין 2010 ו-2013. לאחר מכן עבר למלאגה, בה שיחק עד 2016 והפך לאחד הפורוורדים המגוונים ביבשת. עונת השיא שלו ביורוליג היתה 2014/15, עם האנדלוסים, אז רשם ממוצעים של 12.5 נקודות, 4.5 ריבאונדים ו-1.5 אסיסטים למשחק. יכולתו המצוינת סידרה לו חוזה בניו יורק בקיץ 2016 ואשתקד, בעונת הרוקי שלו, סיפק יכולת לא רעה והעמיד ממוצעים של 6.3 נקודות ו-1.9 ריבאונדים למשחק. אמש שוחרר כדי לפנות מקום לג'ואקים נואה, שסיים עונש של 20 משחקי השעיה.

עוד בנושא:

מינדאוגס קוזמינסקס שוחרר מניו יורק ניקס
שלישי ביורוליג: ריאל מדריד מול באסקוניה, אנתוני גיל ייעדר כחודש

שחקן ניו יורק ניקס מינדאוגס קוזמינסקס. AP
לא חסרות גם קבוצות NBA שרוצות אותו. קוזמינסקס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully