וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי סוחט מחמאות: "זה בדיוק מה שהווריירס חלמו עליו כשהחתימו אותו"

התקשורת באזור המפרץ ממשיכה לפרגן לישראלי: "אם הייתם בונים מאפס את הסמול פורוורד המחליף המושלם לגולדן סטייט, כנראה שזה היה כספי. הוא מזדהה עם סטיב קר, שגם היה שחקן ספסל"

AP

אלופת ה-NBA גולדן סטייט פתחה אומנם את העונה בקרטוע קל והפסידה שלושה משבעת משחקיה הראשונים, אך בשבועיים האחרונים נראה שהעניינים שוב מתחברים עבור הווריירס האימתניים, שניצחו בחוץ ב-28 הפרש את הקליפרס, ב-20 הפרש את הספרס וב-19 הפרש את דנבר וחזרו הביתה לניצחונות ב-17 הפרש על מיאמי ו-24 על מינסוטה, מה שהקפיץ אותם למקומם הטבעי בצמרת המערב.

במשחק האחרון מול הוולבס, קווין דוראנט הפצוע קלות בירך זכה למנוחה ואחד מאלו שניצלו עד תום את הדקות שהתפנו היה עומרי כספי, שסיפק הופעה איכותית עם 13 נקודות ושיא קריירה של שלוש חסימות בכ-20 דקות: "או או, הווריירס התעוררו. מאז ההפסד הביתי לדטרויט, הם ניצחו את חמשת המשחקים הבאים, כולם מול קבוצות פלייאוף, בכמעט 22 הפרש בממוצע", כתב זאק לואו, פרשן ESPN, "רק ברבע השלישי במשחקים הללו ההפרש היה 12 נקודות וכל זה כשהם בקושי התחילו לשלב את ניק יאנג ועומרי כספי ברוטציה. הם אפילו לא ממש צריכים לשלב אותם כרגע".

התקשורת באזור המפרץ מרוצה מכספי ואחרי ההופעה שלו מול הוולבס, הוא עלה לדיון בפודקאסט של "NBC סן פרנסיסקו", שם נאמר בין היתר: "ה-MVP החדש שלכם, עומרי כספי... הוא עלה מהספסל ועשה את ההבדל. זה בדיוק מה שהווריירס חלמו עליו כשהם החתימו אותו ואת ניק יאנג בקיץ. כספי התרגש מאוד מהדקות שקיבל, הוא נע בלי כדור, חותך חכם לסל. הוא מזדהה עם המאמן שלו סטיב קר, שבמשך 15 שנים בליגה היה שחקן כזה, שעולה מהספסל ולא יודע כמה ואיך ישחק בכל משחק, אבל תמיד עולה כמו שצריך".

עוד נאמר שם: "כספי מתאים בדיוק לווריירס, הוא קצת איטי, אבל בקבוצה יודעים להתמודד עם זה, כי הוא עושה מצוין את שאר הדברים".

עוד בנושא:

המשבר ב-OKC מעמיק: השחקנים קיימו פגישה ארוכה אחרי עוד הפסד
כספי מבודח אחרי המשחק המצוין: "דוראנט עוצר את ההתקדמות שלי"

עומרי כספי שחקן גולדן סטייט ווריירס. אינסטגרם, אתר רשמי
ממשיך בהשתלבות. כספי/אתר רשמי, אינסטגרם

ב"סנטה קרוז סנטנייל" כתב קרל סטיוארד, המלווה את הקבוצה: "ברכות, עומרי, אתה עכשיו חבר מלא בווריירס, אחרי שחטפת עקיצות במסיבת העיתונאים גם מסטף קרי וגם מהדובר ריימונד רידר. החבר'ה בקבוצה הזו כל הזמן עוקצים אחד את השני ובטוח שזאזה פאצ'וליה, שהתחבר מהר לכספי, הכין אותו לזה. בגלל זה כנראה, כספי נראה נלהב כל כך 'לחטוף' אחרי המשחק המצוין שלו ולהצטרף לכל הכיף הזה".

עוד כתב סטיוארד: "במשך חמש שנים הוא שיחק 'בהמשך הכביש', בסקרמנטו, כך שבווריירס ידעו היטב מה הוא מסוגל לעשות. אם הייתם בונים מאפס את הסמול פורוורד המחליף המושלם לגולדן סטייט, כנראה שכספי היה די מתאים עבורכם. בווריירס הוא מגשים את החלום שלו לגבי הדרך בה הוא רוצה לשחק כדורסל. המשחק מול הוולבס אולי היה הראשון בו סטיב קר הבין איך להשתמש בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully