וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשבר ב-OKC מעמיק: השחקנים קיימו פגישה ארוכה אחרי עוד הפסד

הת'אנדר הפסידו בפעם הרביעית ברציפות ומציגים נתונים מזעזעים בדקות הקלאץ' וחוסר היררכיה בולט בין הטריו הגדול. לאחר המפלה בדנבר, השחקנים והמאמנים נותרו כחצי שעה בחדר ההלבשה

ראסל ווסטברוק אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
זו רק ההתחלה, אבל כרגע זה נראה לא טוב. ווסטברוק מאוכזב/AP

אחת הקבוצות הכי מסקרנות ב-NBA במהלך הפגרה החולפת הייתה אוקלהומה סיטי. שנה בלבד לאחר שאיבדו את הכוכב הגדול שלהם קווין דוראנט, הת'אנדר הצליחו, בהובלת הג'נרל מנג'ר המבריק שלהם סם פרסטי, להתייצב בצורה מרשימה. זה התחיל עם עונת ה-MVP של ראסל ווסטברוק ונמשך כאשר בשני מהלכים גדולים בפגרה, פרסטי הנחית את פול ג'ורג' וכרמלו אנתוני בקבוצה.

אלא שחלומות לחוד ובינתיים לפחות, מציאות לחוד. הלילה (בין חמישי לשישי), הת'אנדר הפסידו במשחק ששודר מחוף אל חוץ 102:94 בחוץ מול דנבר. זה היה ההפסד הרביעי ברציפות שלהם והחמישי בשבעה משחקים והוא הוריד אותם למאזן 7:4 מאכזב מאוד העונה. עד כה, הם לא ניצחו באף אחד מששת משחקיהם מול יריבות מהמערב, מה שמציב אותם כקבוצה היחידה בליגה בלי אף ניצחון בתוך הקונפרנס שלה. נכון לרגע זה, אוקלהומה סיטי רק במקום ה-12 במערב, מתחת ללייקרס ובמרחק משחק וחצי מהמקום שמוביל לפלייאוף.

העונה עוד ארוכה מאוד ולכולם היה ברור שהת'אנדר יצטרכו קצת זמן להתחבר עם הטריו החדש שלהם, אך איש לא פילל לפתיחה שכזו ולאחר ההפסד בקולורדו, התכנסו מאמני ושחקני הקבוצה בחדר ההלבשה במשך כ-35 דקות לשיחה ארוכה, לפני שיצאו לתקשורת. "היה טוב לשים הכל על השולחן", הודה פול ג'ורג', "במצב בו אנחנו נמצאים כרגע, לא טוב שנשמור את הדברים בפנים ונתעלם מהם, כי אז זה פשוט יימשך עוד משחק ועוד משחק. היינו צריכים להוציא הכל".

עוד בנושא:

יוסטון גירדה ניצחון ביתי על קליבלנד, הפסד רביעי רצוף לת'אנדר

כרמלו אנתוני אוקלהומה סיטי ת'אנדר. GettyImages
מי לוקח את הכדורים המכריעים? כרמלו מנסה להבין את מקומו/GettyImages

ריימונד פלטון, עוד אחד עם הרבה ניסיון בליגה, הוסיף: "שיחות מהסוג הזה עוזרות לוודא שכולם נשארים ביחד, לא משנה מה קורה. כל אחד אמר את דעתו. המאמן אמר את דעתו. אנחנו עוברים משהו כרגע, ואנחנו חייבים להישאר מאוחדים".

כרמלו אמר: "חייבים לדבר על זה, חייבים לבחון את המצב ולהיות כולם בראש אחד. כולם צריכים לקחת אחריות על מה שקורה. אנחנו יכולים לתת לזה לשבת לנו בראש, או לדבר על זה ולשים את הדברים מאחורינו. היופי של הליגה הזו הוא שיש עוד המון משחקים בהמשך. אני יודע שאנחנו מתלוננים על בק-טו-בקס, אבל לפעמים הם התרופה הכי טובה", סיכם מלו, לקראת המשחק של הת'אנדר בלילה בין שישי לשבת (4:00), בבית מול הקליפרס הפצועים.

הבעיה המרכזית של הת'אנדר כרגע היא במאני טיים, שם אף אחד מהטריו לא ממש מבין כנראה אצל מי צריך להיות הכדור. כך למשל, בדנבר קלעה אוקלהומה סיטי רק זריקה אחת מתוך שש ב"קלאץ'", ברגעי ההכרעה. על פי אתר ה-NBA, באותם רגעי קלאץ' מתחילת העונה, הת'אנדר עמוק במקום האחרון בליגה, עם 49- מזעזע ב-23 דקות קלאץ'. לפניהן ניצבת אטלנטה, המדורגת 29, עם 17- בלבד ב-20 דקות כאלה. פול ג'ורג' למשל, שיחק הלילה את כל הרבע האחרון, אך זרק רק פעם אחת, בעוד ווסטברוק זרק באותו רבע שבעה כדורים בתשע דקות על הפרקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully