וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות המתקפה של פרנקו: ג'ף אלן יישאר בהפועל תל אביב

10.11.2017 / 12:14

הסנטר האמריקאי, שעתידו היה לוט בערפל לאור האופציה בחוזהו ודבריו של המאמן נגדו, נשאר במערכת בשלב הזה. יריב יצקן ישאר בראשון לציון כסקאוט ומנהל מערך שיפור יכולות

שחקן הפועל תל אביב ג'ף אלן. קובי אליהו
ימשיך כבודו. ג'ף אלן/קובי אליהו

סנטר הפועל תל אביב ג'ף אלן יישאר בשלב הזה בקבוצה, וזאת לאחר שהאופציה המקורית של האדומים לשחרורו של אלן פגה אתמול (חמישי). אלן התאמן אתמול לראשונה מאז התראיין מאמן הקבוצה דני פרנקו ב"הארץ" ויצא נגד הסנטר, ובסיום נערכה שיחה בינו לבין האמריקאי, בה הובהרו חלק מהדברים. בהפועל היו מעוניינים לשחרר את אלן, אך בשל הפציעה של מאט האוורד שייעדר בחודש וחצי הקרובים, החליטו בקבוצה לא לוותר על השחקן.

לאלן, זוהי עונתו השלישית במדים האדומים, מספרים די טובים עד כה. בחמישה משחקים הוא רשם 12.8 נקודות ו-9.2 ריבאונדים למשחק. במחזור שעבר, נגד בני הרצליה בחוץ, הורחק במהלך הרבע השלישי.

עוד בנושא
אורי אלון גער, קציקאריס התלונן, קטש עדיין מועמד: מאחורי הקלעים על הבלאגן בהפועל ירושלים
בני הרצליה: טים קמפטון ג'וניור חתם ויערוך את הבכורה נגד אילת
מכבי חיפה החתימה את גוני יזרעאלי: "יביא לנו תשוקה ומחויבות"

דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
קיים שיחה עם אלן. דני פרנקו/קובי אליהו

מכבי ראשון לציון הודיעה היום כי עוזר המאמן יריב יצקן יישאר בתפקידו אך יישמש על תקן סקאוט ומנהל מערך שיפור יכולות. יצקן לא ישב על הספסל במשחק הליגה האחרון נגד מכבי תל אביב, וזאת לאור בקשתו של שמוליק ברנר. במהלך השבוע ניסו בעיר היין להתיר את חוזהו של יצקן בפגישה שנערכה עם עוזר המאמן, אך לא הגיעו לסיכום והוא יישאר במועדון אך לא יישב על ספסל הקבוצה. הכתומים ינסו למנות עוזר מאמן במקומו בתקופה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully