וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: טים קמפטון ג'וניור חתם ויערוך את הבכורה נגד אילת

10.11.2017 / 10:50

הפורוורד-סנטר האמריקאי (22, 2.08), ששוחרר לאחרונה מבילבאו הספרדית, יחליף בקבוצה של מיקי גורקה את חליל קנאסביץ'. יקח חלק כבר במשחק הליגה החשוב בראשון הקרוב מול הדרומיים

one

בני הרצליה הודיעה הבוקר (שישי) על החתמתו של הפורוורד-סנטר האמריקאי טים קמפטון ג'וניור, שסיכם את תנאיו אתמול במועדון. קמפטון ג'וניור כבר נחת בישראל אתמול, הצטרף לאימוני הקבוצה ויערוך את משחק הבכורה שלו במדי הרצליה נגד הפועל אילת בחוץ ביום ראשון. הוא מחליף בסגל של מיקי גורקה את חליל קנאסביץ', ששוחרר בתחילת השבוע שעבר.

קמפטון הוא בנו של טים קמפטון, ששיחק שמונה עונות ב-NBA במדי הקליפרס, שארלוט, דנבר, פיניקס, קליבלנד, אטלנטה, סן אנטוניו, אורלנדו וטורונטו ועבר בקריירה גם באיטליה, צרפת, טורקיה וספרד. כיום משמש אביו כפרשן של משחקי הפיניקס סאנס בתחנת רדיו באריזונה.

טים נולד בסקוטסדייל אשר באריזונה ושיחק ארבע שנים באוניברסיטת לי-היי, ממנה יצא באביב 2017. בכל ארבע עונותיו בקולג' הוא רשם ממוצע נקודות דו-ספרתי: הוא נבחר לפרשמן העונה בליגת הפטריוט בעונת 13/14, לשחקן העונה בליגה פעמיים ברציפות ולחמישיית העונה בליגה בכל שלוש שנותיו האחרונות.

בקיץ האחרון נבחן קמפטון במילווקי באקס ואת העונה פתח בבילבאו הספרדית. בשבעה משחקים בליגה הספרדית הוא רשם 2.1 נקודות ו-1.7 ריבאונדים ובארבעה משחקים ביורוקאפ תרם 4.5 נקודות ו-3.0 ריבאונדים. משחק השיא שלו היה בניצחון חוץ על ריטאס וילנה עם 10 נקודות, 6 ריבאונדים ומדד 14.

טים קמפטון ג'וניור. AP
חיזוק לקבוצה מהשרון. טים קמפטון ג'וניור/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully