וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "מקווה שיזכרו אותי בתור השחקן הכי קבוצתי בהיסטוריה"

מעמדו ההיסטורי ("אני דומיננטי גם מבלי להיות אנוכי"), השאיפה להתחרות בגולדן סטייט ("עדיין חולם על אליפויות") והרהורי הפרישה ("אני לא מראה סימני האטה"). לברון מדבר, וגם: דוראנט ייעדר מול מינסוטה

AP

פתיחת העונה הבינונית של קליבלנד לא מסיטה את לברון ג'יימס מהמטרה העיקרית: להמשיך ולקבע את מעמדו כאחד הכדורסלנים הגדולים בהיסטוריה. בראיון שקיים עם מגזין Slam ופורסם הערב (רביעי), דיבר קינג ג'יימס באריכות על מקומו בספר דברי הימים של ה-NBA, ועל השאיפה להשתוות ואולי אף לעקוף את מייקל ג'ורדן - משימה שנראית כמעט בלתי אפשרית על רקע הדומיננטיות של גולדן סטייט.

"למרות שהנסיבות השתנו, אני עדיין חושב על אליפות כל הזמן, אפילו על כמה אליפויות. זה משהו שיכול לקרות ויכול גם לא לקרות, אבל הדבר היחיד שאני יכול להבטיח לעצמי זה שאתן את כל כולי, ואקווה שאוכל להתקרב לטבעת נוספת", אמר. "אני רוצה לנצל את הפוטנציאל שלי עד תום. למרות שהשנים עוברות, אני עדיין אוהב את המשחק הזה, אני עדיין אוהב להתאמן, להתחרות מדי משחק. אני אוהב את הליגה, ואני לא חושב שאני מראה סימני האטה ביכולת שלי. אמשיך לשחק כל עוד הגוף יאפשר לי".

עוד בנושא

הלילה: קליבלנד ניצחה 119:124 את מילווקי בזכות הצגה של ג'יימס
לברון שוב מרגיע את הרוחות, הת'אנדר והוויזארדס במשבר עמוק
ההתפתחות המעודדת של קבוצת העל שנבנתה במינסוטה

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. רויטרס
לא נבהל מהווריירס. לברון/רויטרס

כשנשאל כיצד היה רוצה להיזכר בעוד 20 שנה, השיב: "בתוך תוכי אני מקווה להיזכר כשחקן הכי קבוצתי אי פעם. שיזכרו אותי בתור שחקן שהיה דומיננטי גם מבלי להיות אנוכי. דאגתי לחבריי לקבוצה יותר מכל, וכשעליתי לפרקט נתיי את כל כולי. יש דבר אחד שתמיד אוכל לומר - הייתי אלוף. את זה אף אחד לא יוכל לקחת ממני. לא אכפת לי איפה ידרגו אותי, על מי יגידו שהיה טוב ממני או נחות ממני. לזה אני קורא 'שיחות מספרה'. אלה שיחות שקורות כל הזמן, אם תאהב את זה או לא. זה קורה אפילו עם מוחמד עלי, המתאגרף הגדול בכל הזמנים. שואלים מי יותר טוב, הוא או פלויד מייוות'ר. האנשים האלה מדרגים את המקום שלך בהיסטוריה, ואין להם אפילו זכות דיבור. לכן אני בסך הכל שואף לתת את המקסימום בקריירה, ומשתדל לא לדאוג מדברים שאין להם שום משמעות או אחיזה במציאות".

על האלמנטים שהוא עדיין מנסה לשפר במשחק שלו: "בגילי, אני מתמקד בעיקר בדברים מנטליים. אני תמיד מנסה ללמוד איך להיות מנהיג טוב יותר, מנסה להבין מתי להיות קולני יותר, מתי להיות יותר קשוב לחברים לקבוצה. מבחינת סט היכולות שלי, עבדתי כבר על הכל, מהקליעה דרך השליטה בכדור ועד מהלכי הפוסט-אפ. אבל תמיד הרגשתי שאם אוכל לשפר את האישיות שלי, הקבוצה שלי תרוויח. לכן אני מתמקד בזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקני גולדן סטייט סטפן קרי, קווין דוראנט. AP
הזדמנות לכספי? דוראנט, משמאל/AP

עוד ב-NBA

* גולדן סטייט הודיעה כי קווין דוראנט יחמיץ את המפגש של הווריירס הלילה מול מינסוטה בשל פציעה קלה בירך השמאלית. הפציעה קרתה במהלך הרבע הראשון מול מיאמי. הפורוורדים האחרים, כולל עומרי כספי, אמורים לקבל יותר דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully