וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס: רפאל נדאל הזיע בדרך לרבע הגמר, גם חואן מרטין דל פוטרו עלה

השור ממאיורקה ניצח 3:6, 7:6 (5), 3:6 את קואבס (36). הארגנטינאי ניצח 5:7, 4:6 את האסה ויפגוש את איזנר, שניצח את דימיטרוב, בקרב ישיר על כניסה לטורניר גמר הסבב בלונדון

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
זה הלך קשה, אבל נדאל שוב ניצח/רויטרס

טורניר המאסטרס 1,000 בפריס נמשך היום (חמישי) ובמשחק הראשון ניצח חואן מרטין דל פוטרו את רובין האסה והעפיל לרבע הגמר. רפאל נדאל ניצח לאחר מכן את פאבלו קואבס.

המדורג מספר אחת בעולם רפאל נדאל נזקק לשעתיים ועוד 20 דקות על מנת לנצח 3:6, 7:6 (5), 3:6 את פאבלו קואבס האורוגוואי (36) ולעלות לרבע הגמר. השור ממאיורקה יפגוש ברבע הגמר את פיליפ קראינוביץ' (77), שעשה את כל הדרך מהמוקדמות וניצח הפעם 2:6, 6:3, 1:6 את ניקולא מאהו המקומי (111).

דלפו (17 בעולם), שדילג בסיבוב הקודם ללא מאמץ מעל ז'ואאו סוזה, היה צריך לעבוד הפעם קצת יותר קשה אך בסופו של דבר ניצח 5:7, 4:6 תוך שעה ו-34 דקות, ושמר על מאזן מושלם של 0:4 בקריירה מול ההולנדי (43 בעולם). הארגנטינאי השיג שבירה במצב של 4:4 במערכה הראשונה, נשבר ישר חזר ומיד לאחר מכן שוב הצליח לקחת משחקון על ההגשות של האסה. המשחקון האחרון של המערכה היה מרתק, במהלכו השיג דל פוטרו ארבע אפשרויות לזכות במערכה וגם הציל שתי אפשרויות שבירה לרעתו. המערכה השנייה כבר הייתה קל יותר מבחינתו, והוא הסתפק בשבירה אחת כדי לסגור את המשחק. הוא יפגוש ברבע הגמר את ג'ון איזנר (14 בעולם) בקרב ישיר על המקום בטורניר גמר הסבב בלונדון. זאת לאחר שהאמריקאי ניצח 6:7 (10), 7:5, 6:7 (3) את גריגור דימיטרוב הבולגרי (8).

פרננדו ורדסקו (39 בעולם) גבר 4:6, 4:6 על דומיניק תים (6 בעולם). הספרדי שלט במשחק בזכות 78 אחוזי הצלחה בהגשה ראשונה (לעומת 58% מצידו של תים) ובזכות משחק אחראי שכלל אפס שגיאות כפולות, והוא יפגוש ברבע הגמר את ג'ק סוק האמריקאי (22), ששלח הביתה אלפי צרפתים מאוכזבים אחרי שניצח 6:7 (6), 3:6 את לוקא פוי המקומי (18).

עוד בנושא

פריס: רפאל נדאל עלה לסיבוב השלישי והבטיח את המקום הראשון בעולם בתום 2017
רוג'ר פדרר גבר על חואן מרטין דל פוטרו בגמר טורניר באזל
ווזניאקי גברה 4:6, 4:6 על ונוס וויליאמס בגמר טורניר גמר הסבב

טניסאי ארגנטינאי חואן מרטין דל פוטרו. רויטרס
מאבק ישיר על כרטיס ללונדון מול איזנר. דל פוטרו/רויטרס

דויד גופן הבטיח את הכרטיס ללונדון

דויד גופן, המדורג עשירי בעולם, אמנם הפסיד 6:3, 6:3 לג'וליאן בנטו הוותיק (83), שמשחק בטורניר האחרון בקריירה שלו, אבל למרות זאת הבטיח את מקומו בטורניר גמר הסבב בלונדון. גופן הוא טניסאי היחידים הראשון מבלגיה שעולה לטורניר גמר הסבב (או בשמו הקודם "המאסטרס") זה 48 שנה. "הייתי מעדיך לעלות אחרי ניצחון, אבל בכל זאת אני מאושר מאוד שהצלחתי לעלות", אמר הבלגי, "זה החלום של כל שחקן להגיע לטורניר גמר הסבב וזו הפעם הראשונה שלי שם. אני לא יכול לחכות עד שאגיע ללונדון".

רשימת העולים לטורניר גמר הסבב בלונדון (19-12 בנובמבר):
רפאל נדאל
רוג'ר פדרר
סשה זברב
גריגור דימיטרוב
דומיניק תים
מארין צ'יליץ'
דויד גופן
פאבלו קרניו בוסטה/חואן מרטין דל פוטרו/רוברטו באוטיסטה אגוט/ג'ון איזנר/ג'ק סוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully