וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר גבר על חואן מרטין דל פוטרו בגמר טורניר באזל

השוויצרי זכה בתואר בפעם השמינית בקריירה אל מול הקהל הביתי אחרי 7:6 (5), 4:6 ו-3:6 על הארגנטינאי. בגמר טורניר וינה לוקא פוי הצרפתי ניצח את בן ארצו צונגה עם 1:6, 4:6

לוקא פוי טניסאי צרפתי. AP
"העבודה הקשה השתלמה". פוי חוגג/AP

רוג'ר פדרר (2 בעולם) זכה הערב (ראשון) בטורניר הביתי שלו בבאזל בפעם השמינית בקריירה כשגבר 7:6 (5), 4:6 ו-3:6 בגמר על חואן מרטין דל פוטרו (19 בעולם) הארגנטינאי. מדובר בתואר 95 בקריירה עבור הפנומן משוויץ ו-7 השנה, שגם עבר את נובאק דג'וקוביץ' והפך לשיאן עם סכום כולל של
109,847,410 דולר שהוא הרוויח עד כה בקריירה.

דל פוטרו פתח את ההתמודות טוב יותר וניצח 6:7 (5) במערכה הרשונה שארכה יותר משעה, אך השוויצרי לא איכזב את הקהל הביתי וניצח את המערכות הבאות 4:6 ו-2:5 כדי להבטיח את התואר אחרי זמן כולל של קצת יותר משעתיים וחצי.

בטורניר אחר שהתקיים היום, לוקא פוי הצרפתי ניצח את בן ארצו ג'ו ווילפריד צונגה 1:6, 4:6 בתום שעה ו-12 דקות כדי לזכות בטורניר וינה, מה שהפך לתואר הגדול ביותר בו הצרפתי בן ה-23 זכה עד כה.

"אני מאוד שמח, כל העבודה קשה השתלמה" אמר פוי בסיום, והוסיף: "ג'ו הגיע מעט עייף להתמודדות. ידעתי שאני מוכרח להיות מרוכז בכל נקודה. הוא ביצע מספר טעויות, אני ניצלתי אותן והצלחתי לנצח. אני מאושר".

עוד בנושא:

ווזניאקי גברה 4:6, 4:6 על ונוס וויליאמס בגמר טורניר גמר הסבב
ארליך וסלע ניצחו במשחק הזוגות, ישראל גברה על רומניה 0:3 בדייויס

גם קבוצת הכדורגל של באזל בירכה את פדרר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully