וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד ערכה אסיפת חירום לשחקנים בלבד: "טיהרנו את האווירה"

על רקע רצף ההפסדים והיכולת הדלה, שחקני הקאבס נפגשו לשיחה "מלב אל לב". טיירון לו במסר ללברון: "הוא חייב להיכנס לכושר טוב יותר". וגם: ג'ייסון קיד משווה את ווסטברוק למייק טייסון

מאמן קליבלנד קאבלירס טיירון לו. GettyImages
הסצנות מימי בלאט חוזרות. טיירון לו/GettyImages

שוב לא שקט בקליבלנד. אמש (שלישי) נערכה אסיפת חירום בהשתתפות השחקנים בלבד, על מנת "לטהר את האווירה", על פי ESPN. על פי הדיווח, לברון ג'יימס המאוכזב היה "קולני במיוחד" בפגישה המדוברת בין השחקנים, שנערכה לפני האימון. "כולם דיברו ונפתחו, פחות או יותר, השיחה הזו הייתה יעילה מאוד", אמר אחד השחקנים בקבוצה ל-ESPN.

השיחות הללו אינן זרות לקליבלנד: בעונת 2015/16, שהסתיימה בזכייה באליפות, נערכו כמה וכמה אסיפות שכאלה, עוד בימים בהם דיוויד בלאט שימש מאמן. גם אז נערכו שיחות לשחקנים בלבד ביוזמת לברון ג'יימס, ובסופו של דבר הקאבס אכן התעוררו וחזרו לעצמם.

כך או אחרת, מעמדו של טיירון לו ממשיך להיות יציב וחזק. לו אמר לאחר האימון ש"מחוץ למגרש, יש בינינו כימיה נהדרת, קשר נפלא. פשוט על המגרש קורים כל מיני דברים, ואנחנו חייבים להיות טובים יותר, לדבר יותר, לתקשר יותר, ליהנות יותר. אני מרגיש שהחבר'ה לא נהנים כרגע".

עוד בנושא

לברון ג'יימס שוב מדאיג את אוהדי קליבלנד עם ציוץ חשוד
מתחילים להתחבר: אוקלהומה סיטי הרשימה עם 91:110 במילווקי
גולדן סטייט סוף סוף מרוצה מעצמה: "שיחקנו כדורסל של הווריירס"

שחקני קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס, טריסטן תומפסון, דווין וייד. רויטרס
הכושר שלו זו הבעיה? לברון, וייד, לאב ותומפסון/רויטרס

בנוסף, לו נדרש להסביר את האמירה המעט משונה שלו שלשום, לפיה "ישנם שחקנים שמאוימים לשחק ליד לברון". מאמן הקאבס טען ש"אני לא יודע אם 'מאוימים' הייתה המילה הנכונה...אבל אם אתה משחק לצד לברון ג'יימס, זה לא קל. בתור שחקן הייתה לי את ההזדמנות לשחק לצד כמה מהגדולים ביותר, והרבה פעמים אתה מוצא את עצמך משתדל מדי לא לדרוך להם על הצבעות. אמרתי לג'יי קראודר, דרק רוז ולשאר החבר'ה החדשים שפשוט ישחקו את המשחק שלהם, שיהיו מי שהם. לברון, קווין ושאר הוותיקים שלנו מאוד לא אנוכיים, אז הם מוכנים להתאים את עצמם אליכם. אל תחשבו אם אתם זורקים יותר מדי או אגרסיביים מדי".

אבל לצד המחמאות, לו גם ביקר בצורה מרומזת את ג'יימס כשאמר ש"הוא חייב להיכנס לכושר טוב יותר כדי שנחזור לעצמנו. הוא החמיץ את כל מחנה האימונים ונראה שהוא צעד אחד מאחור בכל מה שקשור לקצב ההתקפי ולמשחק הריצה שאנחנו מנסים לייצר. הדבר הכי טוב עבורו כרגע הוא לשחק כמה שיותר דקות, ומשם כבר נמשיך הלאה".

קווין לאב הוסיף: "כבר היינו בסיטואציות כאלו בעבר. גם אז כינסנו אסיפות כאלה בהן דיברנו על מה אנחנו רוצים לעשות טוב יותר, ואיך ניכנס לכושר טוב יותר. בזמנו זה עבד, אז אני משוכנע שגם הפעם יהיה לזה אפקט חיובי".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
ראסל ווסטברוק, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
השוואות מעולם האגרוף. ווסטברוק/AP

עוד ב-NBA

* ג'ייסון קיד מצא לראסל ווסטברוק השוואה מקורית, מעולם האגרוף. "מבחינתי, ראס הוא המייק טייסון של הכדורסל", אמר מאמן מילווקי עוד לפני המשחק בין הבאקס לת'אנדר, שהסתיים בניצחון מוחץ של ווסטברוק וחבריו. "מרגע שהמשחק מתחיל, הוא קופץ עליך כמו מתאגרף. כשהפעמון מצלמל, הוא בא כדי לצוד אותך. בכל רגע שהוא נמצא על הפרקט הוא משחק במהירות וקשיחות עצומים. אין דבר כזה ללכת עם הכדור מבחינתו. הוא תמיד תוקף ותמיד גורם לך לצרות".

בנוסף, קיד הכתיר את ווסטברוק לרכז הטוב בליגה, לפני כוכבים אחרים כמו סטפן קרי, ג'ון וול ועוד. "הוא הכי טוב. הוא מפעיל על היריבה לחץ עצום, הגנתית והתקפית. הוא אפילו לא צריך להשתנות כדי להצליח לשחק ליד פול ג'ורג' וכרמלו אנתוני. השילוב ביניהם מזכיר לי את הסגנון שמיאמי שיחקה בו בעבר. כדורי 50/50 הופכים מהר מאוד לדאנקים או שלשות בצד השני".

* פילדפיה החליטה שלא לנצל את האפשרות להחתים את ג'אליל אוקפור לעונה רביעית בקבוצה, וכעת הוא עשוי לעזוב את הקבוצה כבר בחודשים הקרובים. על פי מארק סטיין, ההחלטה של הסיקסרס תגרום לכך שהסנטר הכישרוני, שנמצא מחוץ לרוטציה, יבקש להשתחרר מחוזהו כבר עכשיו ולהפוך לשחקן חופשי.

* שחקן נוסף שנבחר גבוה בדראפט ונמצא בסיטואציה דומה הוא מריו הזוניה מאורלנדו. הגארד הקרואטי, שנבחר חמישי בדראפט 2015, לא יקבל חוזה לעונה הבאה ושוקל את צעדיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully