וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחילים להתחבר: אוקלהומה סיטי הרשימה עם 91:110 במילווקי

פול ג'ורג' (20 נקודות) וראסל ווסטברוק שנשק לטריפל דאבל הובילו את הת'אנדר המתחדשים לניצחון שלישי מתוך ארבעת המשחקים האחרונים. 93:113 ללייקרס על דטרויט, עוד ניצחון לפיניקס המשתפרת

יאניס אנטטוקומפו, מילווקי באקס, מול פול ג'ורג', אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
זה כבר נראה מפחיד. ג'ורג' מתסכל את יאניס/AP

בצל הפיגוע שהיכה במנהטן פעם נוספת, נערכו הלילה (בין שלישי לרביעי) ארבעה משחקים בלבד ב-NBA, אחד מהם בין ברוקלין לפיניקס, בקרוב מאוד להתרחשויות במרכז הסחר העולמי. את המשחק הזה הסאנס ניצחו, אולם המשחק המרכזי של הלילה התרחש במילווקי, שם הת'אנדר הרשימו עם ניצחון חוץ מוחץ על הבאקס. פרט לכך, הלייקרס הביסו את דטרויט ואינדיאנה דילגה מעל סקרמנטו החלשה.

תוצאות הלילה:

אינדיאנה (3:4) - סקרמנטו (6:1) 83:101
ברוקלין (5:3) - פיניקס (4:3) 122:114
מילווקי (3:4) - אוקלהומה סיטי (3:4) 110:91
ל.א לייקרס (4:3) - דטרויט (3:5) 93:113

ראסל ווסטברוק, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
מייק טייסון של הכדורסל. ווסטברוק/AP

מילווקי (3:4) - אוקלהומה סיטי (3:4) 110:91

שעות ספורות אחרי שהכתיר את ראסל ווסטברוק לרכז הטוב בעולם והגדיר אותו כ"מייק טייסון של הכדורסל", ספג ג'ייסון קיד נוקאאוט של ממש מהת'אנדר ומכוכבם. יאניס אנטטוקומפו הנהדר הסתבך בבעיית עבירות בשלב מוקדם ואמנם סיים עם 28 נקודות, 8 ריבאונדים ו-3 אסיסטים - אבל עשה את מירב הפעולות הטובות שלו בגארבג' טיים, שהחל עוד במהלך הרבע השני במהלכו הת'אנדר כבר פתחו פער של 20 נקודות. ווסטברוק הציג שוב משחק סולידי, וב-27 דקות הספיק לרשום 12 נקודות, 10 ריבאונדים ו-9 אסיסטים. הוא לא היה צריך לעשות הרבה יותר מזה, כי פול ג'ורג' (20 נקודות), כרמלו אנתוני וג'רמי גרנט (17 כל אחד) וסטיבן אדאמס (14 ו-11 ריבאונדים) היו מצוינים. OKC עם ניצחון שלישי בארבעת המשחקים האחרונים, ונראה שהיא מתחילה לקבל צורה.

ל.א לייקרס (4:3) - דטרויט (3:5) 93:113

אחרי שני הפסדים רצופים ששמו בפרופורציות את ההייפ הבלתי פוסק סביב לונזו בול, הלייקרס חזרו לנצח, ולא רק בזכות הרכז המדובר. ג'וליוס רנדל בלט עם 17 ו-7 ריבאונדים מהספסל, גם קייל קזומה התעלה עם 16, ובול, שקיבל 28 דקות בלבד הפעם, ניפק 13 ו-6 ריבאונדים. מנגד, הפיסטונס יורדים לקרקע אחרי שלושה ניצחונות רצופים מול יריבות חזקות (גולדן סטייט, קליפרס ומינסוטה) למרות שטוביאס האריס ורג'י ג'קסון קלעו 18 כל אחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ברוק לופז, לוס אנג'לס לייקרס, חוגג מול אנדרה דראמונד, דטרויט פיסטונס. AP
הפיסטונס ירדו חזרה לקרקע. דראמונד מאוכזב, לופז חוגג/AP

ברוקלין (5:3) - פיניקס (4:3) 122:114

רגעים של חרדה עברו על הסאנס, שהשתכנו במלון המרוחק שני רחובות בלבד מהנקודה בה אירע הפיגוע במנהטן הלילה, אבל בסופו של דבר, אחרי שהאוטובוס הגיע לברקלייס סנטר באיחור קל, הם עלו לשחק וגם רשמו ניצחון שלישי בארבעת המשחקים האחרונים (מאז פיטורי ארל ווטסון ומינויו של ג'יי טריאנו). דווין בוקר הצטיין עם 32 כולל מהלך וירטואוזי במיוחד במתפרצת, ומיודענו מייק ג'יימס, אקס הפועל גליל עליון ופנאתינייקוס, המשיך להציג יכולת טובה עם 24 ו-5 אסיסטים. כרגיל, את הנטס הוביל דיאנג'לו ראסל עם 33 נקודות, 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, אבל כל היתר לא ממש הופיעו.

אינדיאנה (3:4) - סקרמנטו (6:1) 83:101

סקרמנטו הולכת ומתבררת כאחת הקבוצות החלשות בליגה העונה. גם מול הפייסרס האנרגטיים לא היה להם הרבה מה להציע, והם נקלעו לפיגור כבר במהלך הרבע הראשון, כשהפער תופח גם ברבע השני. בויאן בוגדנוביץ' קלע 17 עבור המנצחת, אבל המצטיין היה שוב דומנטאס סאבוניס המשתפר, שקלע 12, הוריד 16 ריבאונדים וחילק 5 אסיסטים. את הקינגס הוביל הרוקי דיארון פוקס עם 18 ו-5 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully