וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "אני מאוכזב מאוד, עשינו טעויות שלא מתאימות לנו"

מאמן בני יהודה היה מתוסכל אחרי ההפסד 2:1 למ.ס. אשדוד: "כשאתה נותן מתנות כמו שנתנו היום, אתה תפסיד ולא משנה מול מי". תורג'מן חגג ניצחון בכורה: "תהיה לנו קבוצה חזקה וטובה"

מאמן מ.ס. אשדוד עמיר תורג'מן. מגד גוזני
ניצחון בכורה. תורג'מן/מגד גוזני

ברכות למ.ס. אשדוד. הקבוצה מעיר הנמל השיגה הערב (שבת) את ניצחון הליגה הראשון שלה עם 1:2 בחוץ מול בני יהודה. הזהובים עלו ליתרון משער של יונתן כהן בדקה העשירית, אבל שערים של גדי קינדה (65) ובלסינג אלקה (67) הפכו את התוצאה וסידרו לאשדוד שלוש נקודות.

עוד בנושא:
בני יהודה הפסידה 2:1 למ.ס. אשדוד

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס אמר בסיום: "ברח לנו המשחק בגלל טעויות שלנו, איבודי כדורים במרכז המגרש. אני מאוכזב שהפסקנו לשחק אחרי ה-1:1. שני השערים מאיבודים שטותיים שלנו. אתה לא יכול לתת מתנות כאלה ליריב. הגענו למצבים, מאוויס החמיץ. כדורגל זה משחק נזיל והדברים התהפכו. אם אתה נותן מתנות כאלה, אתה תפסיד ולא משנה מול מי תשחק. אין מקום בכדורגל לטעויות כאלה. אני מאוכזב מאוד כי זה היה בידיים שלנו. הם לא הגיעו למצבים וזה מאכזב אותי כי הרבה שחקנים עם טעויות שלא מתאימות לשחקנים ברמה שלנו. יחד עם זאת, לא נהרוג אותם אחרי הפסד. יש תקופות פחות טוב. התוצאה לא משקפת את מה שהיה במשחק".

מאמן מ.ס. אשדוד עמיר תורג'מן: "כן ירבו ניצחונות. האמת שאנחנו רק בתחילת השינוי. מבחינתי, כולם יהיו מחויבים וממוקדים כי אני פגשתי קבוצה עם הרבה כישרון. הקבוצה תבוא ותעשה את העבודה. אלה משחקים של אופי ולא של כדורגל. אם נביא אופי וכישרון, נהיה קבוצה חזקה וטובה. זו רק תחילת השינוי, יש לנו דרך ארוכה. אני מאמין בתהליכים ארוכים ונכונים. אני בטוח שבסוף תהיה קבוצה חזקה שתרוץ ותילחם. הכישרון אצלנו גדול, אבל הוא צריך לבוא עם הרבה עבודה ואופי. בגלל זה חלק מהשחקנים שלנו לא פתחו, כי הייתה יציאה מהמסגרת. רציתי להשאיר את כולם במסגרת עד הסוף ואז הכישרון ייצא. אני מרוצה מאוד מהדרך והאופי של השחקנים, שהשקיעו. המשכנו לשחק גם ב-0:1".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully