וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רון חולדאי: "השיפוץ בבלומפילד צפוי להסתיים בסוף 2018"

18.10.2017 / 11:08

עיריית תל אביב סיפקה דוח מצב בנוגע למצב השיפוץ באצטדיון, ראש העירייה הוסיף: "מבחינת תקציב ולוחות זמנים אנחנו עומדים ביעדים. העבודה נמצאת בעיצומה ואנחנו מתקדמים"

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: צפו בהדמיית האצטדיון המשופץ

עיריית תל אביב הזמינה היום (רביעי) לאצטדיון בלומפילד אנשי תקשורת במטרה לספק דוח מצב בנוגע להתקדמות השיפוץ אשר מתקיים באצטדיון. הצפי לסיום השיפוץ עמד על סוף 2018, ועל פי דבריו של ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, מסתמן שהעירייה צפויה לעמוד בתאריך היעד.

עד כה הושלמו עבודות ההריסה, הכנת כל התשתיות מתחת ליציעים ולאזור כר הדשא והושלמו 90% מעבודות קידוח הכלונסאות. כעת מבוצעות עבודות יציקה של הרצפות במבנה המערבי, יציקות עמודים ובמקביל, השלמת קידוחי הכלונסאות בהיקף.

רון חולדאי פתח אמר: "הפרויקט הזה חשוב וכדי להדגיש זאת הגעתי לכאן. העבודה נמצאת בעיצומה ואנחנו מתקדמים בפרויקט הנפלא הזה. כשהתחיל הפרויקט הצבנו שלוש מטרות: הראשונה היא הגדלת מספר המושבים ל-29 אלף, שזה המקסימום, המטרה השנייה הייתה לשמור את היתרון היחסי של חווית הצפייה של בלומפילד, והמטרה השלישית הייתה התאמת האצטדיון לסטנדרטים של אירופה ואופ"א".

חולדאי הוסיף: "מבחינת תקציב ולוחות הזמנים אנחנו עומדים ביעדים. תאי הצפייה עלולים לגרום לדחייה של 2-3 חודשים. אנחנו מדברים על סוף 2018 אבל כאמור הוספת תאי הצפייה עלולה לדחות את זה מעט. אנחנו בקשר רציף עם כל הקבוצות וכל הזמן קשובים לבקשות שמגיעות".

עוד בנושא:

275 מיליון שקל, שנתיים עבודה: ההודעה על שיפוץ בלומפילד
החלו עבודות ההריסה של בלומפילד: "תוך שנתיים יהיה לנו אצטדיון חדש"
הפועל תל אביב לעירייה: "מעריכים את ההשקעה בשדרוג בלומפילד"

אצטדיון בלומפילד בשיפוצים. קובי אליהו
אצטדיון בלומפילד בשיפוצים/קובי אליהו
אצטדיון בלומפילד בשיפוצים. קובי אליהו
אצטדיון בלומפילד בשיפוצים/קובי אליהו
הדמייה אצטדיון בלומפילד. עיריית תל אביב יפו,
הדמיית אצטדיון בלומפילד/עיריית תל אביב יפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully