וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב לעירייה: "מעריכים את ההשקעה בשדרוג בלומפילד"

אחרי מכתב התלונה של מיטש גולדהאר לגבי שיפוץ האצטדיון, היריבה העירונית דווקא הביעה שביעות רצון: "סומכים על כך שהאצטדיון יעמוד בקריטריונים הגבוהים ביותר בעולם, כפי שהובטח"

יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב שיגרה היום (שלישי) מכתב לעיריית תל אביב בעניין השיפוץ באצטדיון בלומפילד. לאחר מכתבו של בעלי מכבי תל אביב מיטש גולדהאר, שהביע את חוסר שביעת הרצון שלו בשיתוף הפעולה בין הצהובים לעירייה במה שקשור לתהליך השיפוץ, מהיריבה העירונית עולים דווקא קולות הפוכים לחלוטין.

"מועדון הכדורגל הפועל תל אביב ואוהדיו הרבים, מביעים את הערכתם על ההשקעה בשדרוג אצטדיון בלומפילד, ביתה ההיסטורי והנצחי של הקבוצה", נפתח המכתב, "אנו ערים לבעיות שעלולות לצוץ בדרך, אך סומכים על העירייה כי בסופו של התהליך האצטדיון יעמוד בקריטריונים הגבוהים ביותר בעולם ויעמוד לרשות הפועל ת"א עד לסיומה של שנת 2018 כפי שהובטח לנו – לתפארת העיר.

"בנוסף, אנו מודים על שיתוף הפעולה הפורה בין העירייה למועדון בכל הנוגע להתחייבויות על לוח זמנים, הסברים על תהליך השיפוץ ועל הנכונות הרבה להעניק להפועל תל אביב מתקן ביתי ברמה הגבוהה ביותר.

עוד בנושא

מיטש גולדהאר לרון חולדאי: "בעיר תל אביב לא מעריכים מספיק את תרומתנו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדעות חלוקות. הדמיה של בלומפילד/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אצטדיון בלומפילד, הלא הוא "אצטדיון הפועל בלומפילד תל אביב", הוא ביתה של הפועל תל אביב מיום הקמתו והמקום בו חווינו את רגעי השיא – וגם את רגעי השפל של המועדון במרוצת השנים.

הבעלים איציק ניסנוב ציין: "אני רוצה להודות לראש העיר מר רון חולדאי על שיתוף הפעולה ועל ההשקעה הרבה במגרשה הביתי של הפועל תל אביב. המועדון ואוהדיו הרבים סמוכים ובטוחים כי העבודות יסתיימו בזמן וכי לאדומים יהיה מגרש ביתי להתפאר בו".

מלשכת ראש העיר נמסר בתגובה: "תודה. נמשיך לעשות כמיטב יכולתנו לסיים פרויקט מורכב זה בזמן ובאיכות. חג שמח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully