וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיטש גולדהאר לרון חולדאי: "בעיר תל אביב לא מעריכים מספיק את תרומתנו"

3.4.2017 / 21:12

הבעלים שלח מכתב זועם לראש העיר בעקבות שיפוץ בלומפילד: "תרחיש אפשרי אחד הוא מציאת אצטדיון ביתי קבוע מחוץ לעיר תל אביב". טל בן חיים החלוץ ממשיך לסבול מפציעה ברצועות הקרסול ובספק לחצי גמר הגביע

טל בן חיים מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יחמיץ את חצי גמר הגביע? בן חיים/ברני ארדוב

יומיים לפני חצי גמר גביע המדינה מול בית"ר ירושלים וכרגע חלוץ מכבי תל אביב טל בן חיים בספק למשחק, שהפך אולי לחשוב ביותר של הצהובים העונה, אחרי ההפסד להפועל באר שבע שלשום.

עוד בנושא:
מכבי תל אביב איבדה את הפאסון שלה
ריינשרייבר מתייחס לפנדל שהעניק להפועל באר שבע
קרויף טוען שאינו מתערב לליטו וידיגאל בעבודה

בן חיים לא התאמן הערב כיוון שהוא ממשיך לסבול מפציעה ברצועות הקרסול, שהפכה מבחינתו לפציעה שחוזרת על עצמה. בן חיים שיחק בשבת מול הפועל באר שבע אחרי ששבוע קודם ביקש לצאת מהמשחק של הנבחרת בספרד אחרי שחש כאבים בקרסול במהלך המחצית השנייה. במכבי תל אביב ינסו להכשיר את השחקן מחר והמבחן שלו יהיה באימון שייערך בקרית שלום בשעות הערב. במידה שבן חיים לא ירגיש בריא ב-100% מחר, ליטו וידיגאל עשוי לוותר עליו ב-11.

מי שעשוי לפתוח בכל מקרה הוא יוסי בניון, שלא קיבל מווידיגאל הזדמנויות לאחרונה. גם ארון שוינפלד מועמד לפתוח במקום וידאר קיארטנסון המאכזב. מהמשחק מחרתיים ימשיך להיעדר איתן טיבי שקרע את שריר המפשעה.

שחקן מכבי תל אביב יוסי בניון. ברני ארדוב
עשוי לשוב ל-11. בניון/ברני ארדוב

המכתב הזועם של מיטש גולדהאר

לפני מספר שבועות שיגר הבעלים מיטש גולדהאר מכתב לראש עיריית תל אביב רון חולדאי על רקע שיפוץ אצטדיון בלומפילד ובו כתב: "אנו מאמינים שחשוב להעמיד את הדברים על דיוקם בכל הקשור לסיטאציה הנוכחית באשר לאצטדיון בלומפילד. כפי שידוע לכם, מזה כארבע שנים שמתנהלים דיונים בין עיריית תל אביב לבין מועדון הכדורגל מכבי תל אביב. החל משנת 2013 המועדון הביע בפניכם, באופן עקבי וברור, את רצונו להיות מעורב בתהליך תכנונו של האצטדיון. סברנו כי מעורבותנו בהליך חיונית, וזאת בשים לב להיותו של המועדון שוכר/משתמש עקרי באצטדיון וככזה לתכנונו השלכות משמעותיות על עתידו של המועדון. באם בקשתנו זו היתה נענית בחיוב, הרי שהיינו משתפים אתכם בצרכים ובציפיות המועדון ומנסים להתאימם לתוכניותיכם. לצערנו, קיבלנו מסרים חוזרים לפיהם צרכינו וציפיותינו אינם רלוונטיים או חשובים לעירייה. לאחרונה, בעקבות האמור לעיל, אך לפני החלטתכם להתחיל את הריסתם בפועל של חלקי האצטדיון, ביקשנו לעכב את סגירת האצטדיון עד שכל התכניות, האישורים והמכרזים (החד צדדיים) שלכם יסוכמו באופן סופי, ובכך להימנע מפינויה של מכבי תל אביב מאיצטדיונה הביתי מוקדם מהנדרש.

"ואולם, פעם נוספת, התעלמה העירייה מבקשתנו (או לחלופין ראתה בקשה זו כחסרת חשיבות מבחינתה) והמועדון פונה מהאצטדיון, בעודכם יודעים כי אין ביכולתכם להשלים את תוכניות השיפוץ והבנייה. בעשותכם כך, העלבתם את המועדון וגרמתם לו לאי נוחות, הבעתם חוסר כבוד כלפי אוהדיו ואבדתם הכנסות עבור העירייה. שנה אחת חלפה מאז פונה המועדון, והאצטדיון עומד רדום וחצי הרוס. כעת נאמר לנו כי בנית האצטדיון תושלם עד סוף 2018 ואנו מצוים בסיטואציה בה אנו מתקשים לקבוע כמה משקל לתת להודעה זו שכן מנקודת מבטנו המידע שקיבלנו עד כה לא היה אמין ויותר מכך, המועד שצוין להשלמת הבנייה אינו נראה מציאותי. בדומה למועדונים אחרים בישראל ובאירופה, למועדון הכדורגל מכבי תל אביב ואוהדיו מגיע ונדרש אצטדיון ראוי לצורך תחרויותיו במסגרת הליגה בישראל ובמפעלים באירופה וזאת לטווח הארוך. המועדון משחק בעיר תל אביב מאז שנת 1906 , הוא מועדון בעל שם ומוניטין ברחבי העולם והרבה מונח על כף המאזניים בבכל הקשור לפרטי התכנון של האיצטדיון הביתי שלו.

"מכיוון שמכבי תל אביב מחויבת למציאת פתרון לטווח ארוך, בשלב זה אנו בוחנים את כל האפשרויות. תרחיש אפשרי אחד הוא מציאת אצטדיון ביתי קבוע מחוץ לעיר תל אביב. ככל שזה יתממש, הרי שזו תוצאה ישירה של החלטת העירייה להחריג את המועדון מתוכניות השיפוץ של בלומפילד והפינוי המוקדם. ברוב הערים בעולם נעשים מאמצים על ידי הרשויות המקומיות לעבוד בשיתוף פעולה עם ארגוני הספורט הגדולים ואף לתמרץ אותם על מנת להבטיח את נוכחותם לטווח ארוך. נכון להיום ולדאבוננו, ניסיוננו מלמד שבעיר תל אביב לא מעריכים מספיק את תרומתה של מכבי תל אביב לעיר מבחינה חברתית, תרבותית וכלכלית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully