וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

275 מיליון שקל, שנתיים עבודה ובלי גג: בלומפילד המשופץ לא יקורה

עיריית תל אביב פרסמה את תוכניות השיפוץ של האצטדיון הוותיק ביפו, שאמור להסתיים באוגוסט 2018: תכולת האצטדיון תגדל ל-24,000 מושבים, תאי VIP יתווספו, אך למעט ביציע המערבי הצופים לא ייהנו ממחסה מפני הגשם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך הוא אמור להיראות. בלומפילד, הדמיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עיריית תל אביב לא תקרה את אצטדיון בלומפילד המחודש, שאמור להיפתח באוגוסט 2018. האצטדיון הוותיק ביפו, שיושבת החל מחודש יולי הקרוב, ישנה את פניו ותכולתו תעלה ל-24,000 מושבים בשיפוץ שעלותו מוערכת ב-275 מיליון שקלים, אך למעט ביציע המערבי, המקורה כבר כיום, לא ייבנה גג שיגן על הצופים מפני הגשם.

האצטדיון, המשמש כיום כביתן של מכבי תל אביב, הפועל תל אביב ובני יהודה, ישמור על פניו ועל המאפיינים המוכרים שלו בעשורים האחרונים. מרבית היציעים הקיימים יישמרו וישופצו, ויוותרו קרובים לכר הדשא. השיפוץ יעמיד את האצטדיון בסטנדרטים של אופ"א שיאפשרו אירוח משחקי נבחרת ומפעלי הקבוצות. מתחת ליציעים ייבנו שטחים ומבנים נוספים.

לרווחת הצופים, שברובם המכריע לא יהנו מגג להגנה מפני פגעי מזג האוויר אף שמדובר באצטדיון מרכזי במאה ה-21, יותקנו תאי שירותים נוספים ואמצעי הנגשה לנכים, כמו גם תאי VIP ומערכות הסעדה. זוויות הראיה ודרכי הגישה אמורות להשתפר, וגם תנאי השידור והעבודה לתקשורת יחוו שדרוג.

ראש עיריית תל אביב רון חולדאי מסר: "שדרוגו וחידושו של אצטדיון בלומפילד הינו חלק ממימוש החזון העירוני, המתבצע בעשור האחרון, לחידוש ושדרוג מוסדות התרבות ומתקני הספורט העירוניים והתאמתם לצרכים והסטנדרטים של המאה ה-21. אני בטוח כי לאחר סיום העבודות וחניכת האצטדיון המשודרג אוהדי הכדורגל במדינת ישראל יהנו מאצטדיון ברמה הגבוהה ביותר ומחוויית צפייה ייחודית ואיכותית".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully