וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה במסר לאוהדים: "לגיטימי לצפות מכם לדחוף את הקבוצה"

15.10.2017 / 19:30

אחרי הביקורות שהשמיע גיא לוזון נגד הקהל, המועדון פרסם הודעה: "מקבלים בהבנה את הביקורת. כולנו במועדון וגיא לוזון בפרט, רואים בקהל הירוק כמשאב החשוב ביותר של המועדון"

ברני ארדוב

אחרי הביקורות של גיא לוזון נגד הקהל בסיום המשחק של מכבי חיפה מול מכבי פתח תקוה במושבה, פרסם הערב (ראשון) המועדון מסר לאוהדים באמצעות דף הפייסבוק הרשמי.

בהודעה של הירוקים נכתב: "אוהדים יקרים, אנו שומעים וקוראים את כל התגובות, הקריאות וכן את הביקורות ברשתות החברתיות. אנו ערים לביקורת, מקבלים אותה בהבנה ומבינים את רגשות הקהל. בשום צורה ואופן אין כל כוונה לבוא בביקורת כזו או אחרת אל הקהל. לגיטימי בעינינו לצפות מהאוהדים לדחוף את הקבוצה לניצחון. הקהל הוא זה שנותן לנו את הכוח להמשיך ולהגשים את המטרות שלנו. חשוב שנזכור כי לכולנו יש אינטרס אחד - הצלחת הקבוצה. כולנו במועדון וגיא לוזון בפרט, רואים בקהל הירוק כמשאב החשוב ביותר של המועדון ומבינים שרק יחד אפשר לנצח".

עוד בנושא:
פינת הסאטירה של גיא לוזון: מדור הכיסא החם של יוסיפון, סיכום המחזור השביעי
עומר דמארי צפוי לעזוב את מכבי חיפה בינואר. גיא לוזון באסיפה: "מי שלא היה בסגל, שיוכיח לי"
גיא לוזון ספג שריקות בוז ונראה מסנן קללה לעבר היציעים לאחר ה-2:2 מול מכבי פתח תקוה

אוהדי מכבי חיפה. ברני ארדוב
"מבינים את רגשות הקהל"/ברני ארדוב

כזכור, אתמול לאחר המשחק טען לוזון כי מכבי חיפה חזרה "למרות האווירה באצטדיון" והוסיף: "הקריאות מהקהל לא הכריעו אותנו. תפקידנו הוא לשמח את הקהל. דיברתי עם הקבוצה בשבועות האחרונים שבמועדון גדול צריך לדעת לתפקד תחת לחץ. היום תפקדתי תחת לחץ וכך גם השחקנים, זה המפתח בקבוצה גדולה".

היום ערך לוזון אסיפה לשחקנים ובה דיבר על המשחק במושבה. "הראיתם אופי בכך שלא התפרקתם", אמר המאמן לשחקנים ופנה לאלו שלא נכללו בסגל: "מי שלא שיחק, שימשיך לעבוד קשה ויוכיח לי ולא יוריד הילוך". לוזון התכוון כמובן לעומר דמארי ונטע לביא, אך עדיין לא ברור אם הם יחזרו לסגל נגד בית"ר ירושלים במחזור הבא.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully