וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "אני והשחקנים תפקדנו תחת לחץ, זה המפתח בקבוצה גדולה"

מאמן מכבי חיפה ספג שריקות בוז ונראה מסנן קללה לעבר היציעים אחרי ה-2:2, במכבי חיפה טוענים שהקללות כוונו לאוהדי מכבי פתח תקוה. לוזון: "לא מכיר הרבה קבוצות שחוזרות מ-2:0"

ברני ארדוב

במכבי חיפה לא ידעו עם לחגוג או להתאכזב אחרי ה-2:2 הערב (שבת) נגד מכבי פתח תקוה במשחק שפתח את המחזור השביעי בליגת העל. הירוקים אמנם חזרו מפיגור 2:0 ולפרקים הציגו יכולת טובה והגיעו להזדמנויות, אבל גם איבדו נקודות והאוהדים שוב קראו למאמן גיא לוזון להתפטר ושרקו בוז לקבוצה. אחרי שער השוויון גיא לוזון הגיב באמוציונליות ונראה מסנן קללה "מזדיי---" לעבר היציעים, אבל טען כי זה היה מופנה לעבר שני אוהדי מכבי פתח תקוה שקיללו אותו לאורך כל המשחק.

עוד בנושא:

מכבי פתח תקוה ומכבי חיפה נפרדו ב-2:2 מרתק
הפועל חיפה דרסה את הפועל עכו, שלושער לתורג'מן
מכבי תל אביב חוששת לקראת בני יהודה ביום ראשון

גיא לוזון מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
שוב שמע את הקהל דורש את ראשו. לוזון/ברני ארדוב

גיא לוזון אמר בסיום: "אני לא מכיר הרבה קבוצות שהיו חוזרות מפיגור 2:0. לא עודדו אותנו יותר מדי ב-2:0, אבל ידענו לכבוש ולהחזיר את הקבוצה אלינו. אם אנחנו יוצאים עם טעם של החמצה אחרי שהיינו בפיגור 2:0, סימן ששיחקנו כדורגל טוב והגענו למצבים. שיחקנו הרבה יותר טוב מאשר מול אשדוד ורעננה, משחקים שניצחנו בהם, והכי חשוב לי שהקבוצה לא נשברה והמשיכה לתקוף. היום זה היה צריך להספיק. מהדקה 35 עד הדקה ה-90 שיחקנו טוב, כיווצנו את היריבה, גרמנו לה להיות ב-10 שחקנים. המשחק הזה מאוד מעודד אותי להמשך".

על הקריאות מהקהל: "זה לא הכריע אותנו. תפקידנו הוא לשמח את הקהל. דיברתי עם הקבוצה בשבועות האחרונים שבמועדון גדול צריך לדעת לתפקד תחת לחץ. היום תפקדתי תחת לחץ וכך גם השחקנים, זה המפתח בקבוצה גדולה. אלמלא התפקוד שלנו, זה היה נגמר 0:3 או 0:4 ליריבה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
רומאריו פירס שחקן מכבי פתח תקוה עם המאמן שלו שרון מימר. ברני ארדוב
מימר ורומאריו איבדו יתרון/ברני ארדוב

מאמן מכבי פתח תקוה, שרון מימר, סיכם: "קרה לנו אותו דבר נגד הפועל באר שבע בגביע הטוטו. לצערי הבקענו רק שני שערים, למרות היו לנו הזדמנויות לכבוש יותר. גם למכבי חיפה היו הזדמנויות. ההרחקה של טאדה? יש הרבה מתח בקבוצה, הרבה רצון להתקדם, וזה נבע מעודף רצון. הדברים הולכים קשה, האדום הכניס את לחיפה למשחק. מנור סולומון שחקן מצוין, אבל לא צריך לבדל אותו מהקבוצה. גם טאדה עשה עבודה טובה וכך שאר השחקנים, הקבוצה משתדרגת".

מנור סולומון שהצטיין עם שער ובישול:: "אני יוצא עם הרגשה מעורבת. הבקעתי ובישלתי והובלנו 0:2 ואני מאוד מאוכזב שלא ניצחנו, אבל צריך להמשיך ככה ואין לי ספק שבמשחק הבא ננצח. היו עלי הרבה דברים בתקשורת והיה לחץ, אבל אני לוקח אותו למקום החיובי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully