וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: שלומי אזולאי החל בהליך השיקום, אמור לשוב עוד כשלושה חודשים

הקשר שב למתחם האימונים לאחר הניתוח בפינלנד. יעבור שישה שבועות של פיזיותרפיה ולאחר מכן ייבדק ויחל באימוני כוח וכושר. רוקאביציה ערך אימון קל, אופיר מזרחי: "יהיה קשה מול פתח תקוה"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

קשר מכבי חיפה שלומי אזולאי שעבר ניתוח לאיחוי גידים בפינלנד, הגיע היום (חמישי) לראשונה למתחם האימונים בכפר גלים והחל בתהליך השיקום. אזולאי יעבור שישה שבועות של פיזיותרפיה, לאחר מכן יעבור בדיקות ולאחריהן יחל באימוני כוח וכושר. הוא אמור לשוב למגרשים עוד כשלושה חודשים. רופא הקבוצה, ד"ר עמי ברבר אמר לאתר הרשמי: "שלומי עבר בפינלנד את הניתוח החדשני ביותר, עכשיו צריך שהגידים יעברו איחוי מלא ושהוא ישלים את תהליך השיקום".

מי שעוד התקבל היום בברכה הוא ניקיטה רוקאביצה שחזר מצמד המשחקים עם נבחרתו אוסטרליה מול סוריה, וערך אימון קל.

אחרי שהתאוששה מעוד פתיחת עונה רעה, עם שבע נקודות בשלושת המחזורים האחרונים שלפני הפגרה, מקווה מכבי חיפה להמשיך את המומנטום בשבת הקרובה, במשחק החוץ שלה מול מכבי פתח תקוה (18:00), שבוע לפני שהיא מארחת למשחק גדול את בית"ר ירושלים.

הירוקים, שבתום שישה מחזורים נמצאים במקום החמישי בליגת העל, עם 10 נקודות מ-18 אפשריות, התקשו מול פתח תקוה מאוד בעונה שעברה וניצחו את המלאבסים רק פעם אחת בחמישה מפגשים, כולל הדחה ביתית בסיבוב ח' של גביע המדינה. בקבוצה הודיעו כי 2,600 אוהדים כבר רכשו כרטיסים למשחק והם מצפים לכ-5,000 ירוקים ביציעי המושבה.

אופיר מזרחי, שבמחזור החולף כבש את השער היחיד בניצחון הדחוק 0:1 על מ.ס. אשדוד, ינסה למצוא את הרשת פעם נוספת ולקראת המשחק הוא אמר לאתר הרשמי של מכבי חיפה: "נעשה הכל כדי להביא שלוש נקודות יקרות. אנחנו אחרי ניצחון חשוב ומאוד רוצים להמשיך במומנטום של השבועות האחרונים. אנחנו יוצאים למשחק חוץ קשה וצריכים את הקהל איתנו לאורך כל 90 הדקות. רק ככה, בעזרתם, נביא את הנקודות".

עוד בנושא:

גל אלברמן בראיון בלעדי: "מהצד ראיתי שלמכבי חיפה יש סף שבירה נמוך"
מכבי חיפה עוקבת אחרי מרואן קבהא. ישוב בינואר לישראל?
גיא לוזון: "במכבי חיפה צריכים ללמוד מהפועל באר שבע איך לשמוח"

שחקן מכבי חיפה שלומי אזולאי. אתר מכבי חיפה, אתר רשמי
ברוכים השבים. אזולאי/אתר רשמי, אתר מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully