וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטען חבלה התגלה בסמוך לאצטדיון של פ.ס.ז' לפני משחקה בשבת

משטרת צרפת אישרה שפיגוע גדול סוכל, כאשר מטען רב עוצמה התגלה במחוז שקרוב לפארק דה פראנס והיה אמור להיות מופעל באמצעות פלאפון לפני המשחק מול בורדו. וגם: קבאני מתייחס למתיחות עם ניימאר

רויטרס

האם סוכל פיגוע בסמוך לאצטדיון של פריס סן ז'רמן? שר הפנים של צרפת ז'רר קולום אמר היום כי נמצא חומר נפץ מחוץ לבניין מגורים בפריס. שר הפנים אמר כי אחד החשודים שנעצרו עבר "תהליך הקצנה". המשטרה מצאה מספר בלוני גז, ומכשיר סלולרי שמקושר אליהם, שאמור היה לגרום לפיצוצם. הבלונים נמצאו במקביל לשדרות אקסלמן, שנמצאות במרחק הליכה קצר מפארק דה פראנס, שבו פ.ס.ז' מארחת את משחקיה.

המטען התגלה שעות ספורות לפני המשחק של הקבוצה מול בורדו בשבת האחרונה. "המטען היה טבול בבנזין והיה מוכן לפעולה", כך אמר מקור במשטרה והוסיף, "חמישה חשודים נעצרו, כולל אדם רדיקלי שקשור לתנועה איסלאמית קיצונית".

עוד בנושא

צרפת: ניימאר הבריק, פריס סן ז'רמן הביסה את בורדו 2:6
עוד סימן למחנאות בפ.ס.ז'? "קבאני לא הוזמן ליום ההולדת של טיאגו סילבה"
ליל הכאוס: קריסת הפרוייקט של "הדיקטטור" מרסלו ביילסה בליל

אצטדיון פארק דה פראנס. GettyImages
פיגוע גדול נמנע/GettyImages

עוד בפריס: קבאני על המתיחות עם ניימאר

אדינסון קבאני מתעקש שהמתיחות עם ניימאר נגמרה. מאבקי הכוחות בין כוכבי פריס סן ז'רמן גררו כותרות רבות ברחבי העולם, כשהחלוץ האורוגוואי התעמת עם הברזילאי על הדשא לפני בעיטת 11 מטר והשניים התווכחו מי ייקח את הבעיטה. לאחר מכן המאמן אונאי אמרי הצהיר כי השניים יחלקו את בעיטות העונשין, על אף שניימאר היה זה שלקח את הבעיטות החופשיות ואת הפנדל בניצחון 2:6 של פ.ס.ז' על בורדו, וכבש בעזרתן צמד. קבאני לא מתרגש.

"אלה דברים שקורים בכדורגל", אמר קבאני על העימות, "אלה דברים שלפעמים עושים מהם משהו גדול, כולנו יודעים שהם הופכים למשהו גדול יותר ממה שהם באמת, אבל סוגרים את זה בחדר ההלבשה. להכל יש פתרון, עכשיו כבר הכל שקט". קבאני אמר את הדברים לפני המשחק של נבחרת אורוגוואי מול ונצואלה במסגרת מוקדמות המונדיאל. לדבריו, "הדבר הכי חשוב זה שכולנו נלחמים עבור אותה מטרה".

אתמול אבא של ניימאר התייחס גם הוא לפרשה, ואמר: "הסיפור בין ניימאר לקבאני יצא מכל פרופורציה. אנשים ניפחו את זה, הכל בסדר ביניהם". אביו של ניימאר גם התייחס למעבר המתוקשר של בנו לפריס סן ז'רמן ואמר: "הופתעתי מההחלטה שלו לעבור לפריס. הייתה לו הצעה מהם גם בקיץ שעבר אבל לא הושג סיכום. השנה זה היה מעניין יותר, כי אני הייתי זה שהיסס, כי נראה היה טוב יותר להישאר באזור הנוחות. אבל הוא רצה לקחת סיכון. ברצלונה ניסתה לשכנע אותו להישאר, אבל הוא קיבל החלטה. הוא רצה את האתגר, להגיע לפריס סן ז'רמן ולזכות איתה בליגת האלופות. יש להם חמש שנים לעשות את זה, והמועדון בדרך הנכונה. אם המטרה של ניימאר הייתה רק לזכות בכדור הזהב, הוא היה נשאר בברצלונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully