וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - מכבי תל אביב: ערן לוי נעדר מהאימון המסכם ונמצא בספק

17.9.2017 / 21:30

הקפטן של המארחת התלונן על רגישות במפשעה, קוגבניה בהיכון להחליפו בהרכב (ב', 21:00, ספורט 5). ייני ישחק רק עם זריקה, חוסה רודריגס צפוי לפתוח, קרויף יחזור לרביעיית הגנה

מחזור 4הסתיים18/09/2017
מכבי נתניה
  • קייטה (20)
  • סבע (29)
3:2
  • (22) אצילי
  • (50) קיארטנסון
  • (60) בלקמן
מכבי תל אביב
צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: מסיבת העיתונאים של מכבי תל אביב לקראת המשחק

מכבי נתניה:

ערן לוי התלונן היום על רגישות במפשעה ונעדר מהאימון המסכם של מכבי נתניה לקראת המפגש עם מכבי תל אביב מחר (שני, 21:00, ספורט 5). הקפטן נמצא בספק למשחק המסקרן ויעבור מבחן כשירות. שחקנים במכבי נתניה העריכו שהוא לא יחמיץ את המשחק המרכזי של המחזור. אם לוי בכל זאת ייעדר, מי שיפתח במקומו יהיה ככל הנראה דידייה קוגבניה. החלוץ אלחסן קייטה צפוי לתפוס את מקומו של עדן שרם בחוד. ברנקו ורגוץ' ימשיך במרכז ההגנה לצד טים הויבאך הגרמני.

מכבי תל אביב:

דאגה במכבי תל אביב מכך שאייל גולסה שוב לא מתאמן בשל כאבים בברכו. הקשר שנפצע בגביע הטוטו מול מכבי פתח תקוה לפני למעלה מחודש, כבר שב בשבוע שעבר לאימונים מלאים ואף המריא עם הקבוצה לצ'כיה למשחק מול סלביה פראג. אלא שגולסה שוב הרגיש כאב בברך והחליט בשלב הזה להמתין ולא להתאמן, עד שיוחלט כיצד לנהוג בעניינו. שחקנים במכבי תל אביב סיפרו אמש (שבת) כי גולסה מאוד חשוב למערך ולהרכב של הקבוצה וכי חסרונו מאוד מורגש.

שרן ייני לא התאמן אתמול ויוכל לשחק מחר מול מכבי נתניה רק באמצעות זריקה. קפטן הצהובים סובל מכאבים חזקים בגלל השבר באצבע הקטנה של כף רגלו וללא זריקה הוא לא יכול לשחק. ייתכן שחוסה רודריגס יפתח במקומו או לצדו מחר. מי שהתאמן אמש באופן מלא הוא ז'אן סילבן באבן, שסיים את המשחק ביום חמישי עם שרירים מכווצים, אך אחרי מנוחה הוא חזר לעצמו והצליח אתמול לסיים את האימון ללא בעיה מיוחדת. ככה או ככה, ספק אם באבן יפתח בהרכב ונראה כי ג'ורדי קרויף יחזור למערך של שני בלמים. פרט לגולסה, גם ארון שוינפלד ואלי דסה ימשיכו להיעדר בגלל פציעות.

עוד בנושא:
ג'ורדי קרויף: "בישראל מבקרים קודם את הזרים, גם לראיקוביץ' קראו פלופ"
אחרי התפטרותו של קובי רפואה: שרון מימר מונה למאמן מכבי פתח תקוה

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן מכבי נתניה ערן לוי. ברני ארדוב
לא רוצה להחמיץ את המשחק המרכזי. ערן לוי/ברני ארדוב

טריוויה

* מכבי נתניה לא ניצחה את מכבי תל אביב ב-11 המפגשים האחרונים, מאז ה-0:3 ב-17 במרץ 2012. דור מיכה הוא השריד היחיד מאותו משחק.

* כל 17 משחקי הליגה האחרונים בין הקבוצות הניבו שערים. ה-0:0 האחרון היה באפריל 2008.

* את השער הראשון שלו בעונת 2012/13, אותה סיים כמלך שערי הליגה, כבש אלירן עטר לרשת מכבי נתניה. סך הכול יש לו שישה שערים מולה ב-11 משחקי ליגה.

(עדכון ראשון: 7:00)

הרכבי הקבוצות

שופט: אוראל גרינפלד
אצטדיון: נתניה
קהל: 8500

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully