וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: שרון מימר מונה במקום קובי רפואה שהתפטר

17.9.2017 / 16:29

המאמן הודיע להנהלה שהחליט לעזוב אחרי שלושה הפסדים רצופים. מימר חתם רשמית כמחליפו אחרי פגישה עם אבי לוזון: "שמח להגיע למועדון עם שאיפות להישגיות". על מועמדותו של מימר פורסם לראשונה בוואלה! ספורט

(עדכון ראשון: 6:35)

קובי רפואה מאמן מכבי פתח תקוה. אדריאן הרבשטיין
הרומן עם הלוזונים נגמר? רפואה/אדריאן הרבשטיין

מאמן מכבי פתח תקוה, קובי רפואה, הודיע הבוקר (ראשון) להנהלת הקבוצה כי הוא החליט להתפטר מתפקידו. מי שמונה במקומו אחר הצהריים הוא שרון מימר, שחתם כמאמן הקבוצה לאחר פגישה עם אבי לוזון וקיבל חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. בשלב זה הצוות המקצועי יישאר בתפקידו, מה שאומר שמוראד מגמדוב ונמרוד קוסטיקה צפויים להישאר.

מימר אמר לאחר החתימה: "אני שמח להגיע למועדון עם שאיפות להישגיות ונעשה את המקסימום כדי שהקבוצה תגיע למקומות הראויים לה. מהקבוצה נמסר: "אנו מאחלים לשרון בהצלחה ובטוחים שנצא איתו לדרך חדשה ומוצלחת בה יעזור לנו להגשים את המטרות שלנו".

מחר ב-09:30 בבוקר יוצא מימר במסיבת עיתונאים כמאמן החדש של מכבי פתח תקוה, ובשעה 10:00 יערוך את אימון הבכורה.

עוד בנושא:
בית"ר ירושלים מעוניינת בקובי רפואה
מכבי פתח תקוה הפסידה 3:1 לעירוני קרית שמונה

שחקני מכבי פתח תקוה, במרכז דניאל בוסי (מספר 2). אדריאן הרבשטיין
שחקני מכבי פתח תקוה/אדריאן הרבשטיין

אמש מיד לאחר המשחק, פרסמנו כי רפואה נוטה לסיים את תפקידו ובית"ר ירושלים ממתינה להחלטה שלו (אלי אוחנה עשוי להיפגש איתו בעקבות הודעת ההתפטרות). גורמים במועדון סיפרו שבמהלך השבוע האחרון חלה מתיחות מסוימת בין המאמן לגורמים בהנהלה. עוד לפני שהודיע על ההתפטרות, רפואה הסכים לומר הלילה: "אעשה חושבים. יכול להיות שצריך שינוי". בעקבות המצב, במועדון ביטלו את אימון הבוקר שהיה מתוכנן והודיעו על כך לשחקנים.

מערכת היחסים בין רפואה להנהלה ידעה עליות ומורדות מאז הקיץ. זה התחיל בפיצוץ המשא ומתן עם מספר שחקנים שדרש (הבלמים דייביסון וקולושיץ', החלוצים קבסלה והורה) והגיעו לארץ לצורך בדיקות רפואיות וחתימה, ונמשך בטענות לסגל קצר מדי ושחרור שחקנים. "קובי עמד על כך שהשחקנים הבכירים לא ישוחררו, אבל אחרי עזיבת אלו, התחיל כדור שלג שהיה קשה לעצור. דוס סנטוס עזב למכבי חיפה, קוויאר ברח, קאניוק ומלמד עזבו אחריהם, וקובי הרגיש שהכל יוצא משליטה", סיפר מקורבים ללוזונים. "שינו ואבי הבטיחו לו שישלפו את הארנק. הם הביאו לכאן שחקנים בכירים כמו סיבוק ומרסיאל, אבל העונה התחילה ושום דבר לא התחבר".

רפואה הודיע השבוע לשחקנים כי יערוך זעזוע בהרכב ובסגל. הוא החליט לספסל את תמאש סיבוק, עודד אלקיים ומנור סולומון, אבל פציעה של ז'והאן מרסיאל גרמה להוצאתו מהסגל וסיבוק עלה לשחק. מאוחר יותר גם אבידור נפצע, וסולומון עלה למגרש. "הכל הולך לנו הפוך העונה", סיפרו הלילה במועדון. "בעונה שעברה אם שחקן היה פצוע, המחליף היה כובש. העונה כל פעם שיש איזה מומנטום, הוא נעצר".

אבל כאן לא מסתיימות הצרות בפתח תקוה. במועדון מתכוונים לערוך שינויים בסגל בחודש ינואר, לאחר שהבינו שמספר שחקנים לא מצליחים להתאקלם בקבוצה. השחקן הראשון שנמצא על הכוונת הוא הבלם תמאש סיבוק. בשבוע שעבר דיווחנו כי במועדון מצפים לשיפור מיידי אצל הבלם הצ'כי, שפתח אתמול רק בעקבות פציעה של ז'והאן מרסיאל במהלך החימום. "אין ספק שמדובר באכזבה גדולה. הבאנו לכאן את אחד השמות הגדולים שהגיעו לליגת העל, בלם וקפטן נבחרת צ'כיה. עד עכשיו זה נראה כאילו הוא לא מתאים לרמה הזאת. הוא לא סובל מפציעה, כך שהכל עניין של התאקלמות ויכולת. משהו מוזר מאוד קורה כאן. הוא פשוט לא מצליח להביא ערך מוסף", אמרו במועדון. ללא קשר לזהות המאמן, מרסיאל אמור להיות כשיר למשחק בסכנין ולפתוח לצד עומר דנינו, כשלא מן הנמנע שסיבוק יישב ביציע ועידן אהדנני הצעיר יקבל את הקרדיט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully