וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: קובי רפואה יתפטר ממכבי פתח תקוה, בית"ר ירושלים מעוניינת

המלאבסים הפסידו 3:1 לעירוני קרית שמונה והמאמן המאוכזב ייפגש עם ראשי המועדון בנוגע לעתידו. אופיר חיים ושרון מימר מועמדים להחליפו. הירושלמים יפנו לרפואה רק אם יסיים את דרכו במלאבס

קובי רפואה מאמן מכבי פתח תקוה. אדריאן הרבשטיין
יעלה לירושלים? קובי רפואה/אדריאן הרבשטיין

מכבי פתח תקוה רשמה הערב (שבת) הפסד ליגה שלישי ברציפות, כשנוצחה 3:1 בעכו בידי עירוני קרית שמונה. בעקבות רצף האכזבות, המאמן קובי רפואה צפוי להתפטר ממכבי פתח תקוה, כך מעריכים גורמים שונים במועדון. הערב (שבת) נערכה שיחה בין המאמן לראשי המועדון, בסיומה רפואה הלך לביתו ואמר כי יודיע לקבוצה בקרוב על עתידו.

מי שממתינה להחלטתו של רפואה היא בית"ר ירושלים, שמעוניינת בו לתפקיד המאמן. מקורב לעסקה אישר לוואלה! ספורט: "אלי טביב רוצה מאוד את רפואה בבית"ר ירושלים, אבל הוא לא יפנה אליו עד שיודיע רשמית שהוא עוזב את מכבי פתח תקוה". המועמדים להחליף את רפואה בפתח תקוה הם אופיר חיים ושרון מימר, שמחוזר גם על ידי הפועל רעננה.

בסיום המשחק רפואה לא הסתיר את אכזבתו ואת המחשבות לגבי עתידו: " יכול להיות שצריך לקבל פה החלטות קשות, גם לגביי. בוא נראה מה יהיה בהמשך. לחץ תמיד יש, זה לא מה שמטריד אותי. יכול להיות שאעשה חושבים עם עצמי".

על המשחק אמר: "הדקות הראשונות דווקא היו טובות, אבל קיבלנו גול קל מדי, רך מדי, שלא מתאים לקבוצות נוער. משם היינו צריכים לרדוף וזה לא פשוט. במחצית השנייה ניסינו לחזור, אבל זה לא מה שאני רוצה. אנחנו עושים את המקסימום וזה לא מספיק. אפשר להפסיד, אבל לא בצורה הזו. כל משחק אנחנו מקבלים גולים שטותיים ומתחילים לרדוף אחרי היריב".

חיים סילבס מאמן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
"נדאג שהקבוצה גם תהיה יציבה". חיים סילבס/אדריאן הרבשטיין

המאמן המנצח חיים סילבס: "מחצית ראשונה טובה שלנו, היינו צריכים להגדיל את התוצאה כשהם התקשו. במחצית השנייה המשחק התאזן באופן שטיפה אכזב אותי, ציפיתי שנלחץ יותר ונגמור אל המשחק אחרי ההפסקה. חוץ מהגול המקרי, אני לא זוכר שהם הגיעו למצב ממשי. ברגע שנתקן את הדברים האלה, נהיה קבוצה טובה. יש כאן קבוצה תוססת בחלק הקדמי, עם שחקנים צעירים והרפתקניים. אנחנו צריכים לדאוג שהקבוצה גם תהיה יציבה. אני מאמין בשובל גוזלן ושמח שהוא עושה את העבודה שלו".

שובל גוזלן, שכבש צמד עבור עירוני קרית שמונה, הוסיף: "בלי לשחק אי אפשר להתקדם. אני שמח שיש לי הזדמנות לשחק פה ומקווה שרק ימשיך כך. אנחנו מתקדמים ממשחק למשחק, עובדים קשה. יש לנו מטרות שאנחנו שומרים לעצמנו. אנחנו צריכים להמשיך ככה. יש לנו משחק חשוב בשבוע הבא, אני מתרכז בהצלחה של קרית שמונה. יש לנו סיכוי מול כל קבוצה. הוכחנו כבר מול מכבי תל אביב שהכול יכול להיות".

עוד באותו נושא

ליגת העל: עירוני קרית שמונה ניצחה 1:3 את מכבי פתח תקוה

לכתבה המלאה
איתמר ניצן חוגג עם שובל גוזלן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully