וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד הכדורסל הודיע: חוזהו של ארז אדלשטיין בנבחרת לא יוארך

13.9.2017 / 15:31

האכזבה ביורוסאסקט עשתה את שלה והמאמן סיים את דרכו. המועמד המוביל לתפקיד: עודד קטש. גם דן שמיר בתמונה. קריאות ללחוץ על פיני גרשון לקבל את התפקיד. מי צריך להחליפו? הצביעו בסקר

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

יו"ר הוועדה המקצועית עמוס פרישמן הודיע רשמית למאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין כי חוזהו של האחרון באיגוד הכדורסל לא יוארך. משמעות הדבר היא כי אדלשטיין סיים את דרכו בנבחרת ישראל אחרי ארבע שנים. אדלשטיין שהחליף בתפקיד את אריק שיבק יוזמן להופיע בפני הוועדה המקצועית של האיגוד בעוד כשבועיים, יציג את המלצותיו לאחר טורניר היורובאסקט ויסיים רשמית את תפקידו בנבחרת.

עוד בנושא
מאמן בלי שיטה: אודי הירש על הסיבות לכישלון של מאמן הנבחרת
כל מילה מיותרת: האם ארז אדלשטיין אמר או לא אמר את המשפט הזה?
נתון בספק: המספרים של היורובאסקט, כולל השפל של נבחרת ישראל
ארז אדלשטיין: "לא היה מאמן בכדורסל הישראלי שחטף כמוני"

מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין. ברני ארדוב
לא ממשיך. אדלשטיין/ברני ארדוב

לאיגוד שני מועמדים בולטים להחליף את אדלשטיין: עודד קטש ודן שמיר כשגורמים מסוימים קוראים ללחוץ על פיני גרשון לקבל את התפקיד במקביל לעבודתו כמנהל המקצועי של איגוד הכדורסל. על פי מקורביו של גרשון הסיכוי לכך הוא נמוך. המועמד המוביל הוא קטש, גם בשל העובדה שהוא לא מאמן קבוצה כיום וגם בזכות ההצלחה שלו בנבחרת העתודה.

ההערכות הן שעד אמצע אוקטובר ימונה צוות שיכלול מאמן ובין עוזר אחד לשניים כשבין המועמדים לעמדת עוזר המאמן נמצאים אלעד חסין, מתן חרוש, נתי כהן, אלון שטיין ועופר רחימי.

אדלשטיין בן ה-56 מונה לתפקיד במקום אריק שיבק בינואר 2014 והדריך את הנבחרת בשני טורנירי יורובאסקט. ב-2015 סיימה הנבחרת במקום העשירי. בטורניר היורובאסקט האחרון שעדיין מתנהל, הודחה נבחרת ישראל כבר בשלב הבתים שנערך לישראל כשהנבחרת הציגה מאזן מאכזב של ניצחון אחד לעומת ארבעה הפסדים. לאחר האליפות יצא אלדשטיין בקמפיין תקשורתי בו הדף את הביקורות נגדו וטען כי לא מדובר ב"כישלון" אלא ב"אכזבה".

מדובר בשנה מקצועית קשה עבור אדלשטיין שחתם ביוני 2016 על חוזה במכבי תל אביב אך פוטר מתפקידו כעבר חודשים ספורים בלבד ב-23 באוקטובר כשמכבי תל אביב הציגו את הסיבה לפרידה כ"אי התאמה בין הצדדים".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully