וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל על הבכורה בגראן קנאריה: "קיבלו אותי יפה מאוד פה"

הישראלי קלע 7 נקודות וחילק 3 אסיסטים ב-73:85 על אלבה ברלין. לאחר מכן סיפר לאתר הרשמי: "האווירה בחדר ההלבשה חיובית, כמו שצריך להיות בקבוצת כדורסל". ג'ורדן מקריי ייעדר כחודשיים

ג'ורדן מקריי, קליבלנד קאבלירס, מול קייל לאורי, טורונטו ראפטורס. GettyImages
חוסר מזל. מקריי/GettyImages

עוד לפני שהחתימה את נוריס קול, התלבטה מכבי תל אביב ממושכות האם להחתים את הגארד/פורוורד ג'ורדן מקריי. בסופו של דבר המגעים שהגיעו לשלב מתקדם פוצצו ומקריי חתם בבאסקוניה, אולם יכול להיות שבדיעבד הצהובים היו אלו שהרוויחו. כבר במשחקו הראשון במדי הקבוצה הבאסקית מקריי בכתף, ואמש (שלישי) התברר כי הוא סובל מפריקת כתף חמורה שתשבית אותו בחודשיים הקרובים.

מקריי, שסבל מפציעות רבות במהלך הקריירה, יחמיץ את פתיחת העונה בליגה הספרדית וביורוליג, כולל משחק החוץ מול מכבי תל אביב במסגרת המחזור השני של המפעל. זה אמור היה להיות מפגש טעון בין הצהובים לבין מקריי, שהטיח ביקורת במכבי תל אביב במהלך המשא ומתן שהתנהל מולה. אולם לאור ההתפתחויות, הוא עשוי לפגוש אותה, אם בכלל, רק במשחק השני בין מכבי תל אביב לבאסקוניה שייערך בספרד.

עוד בנושא:

בארה"ב מתלהבים מדונצ'יץ': "הכישרון האירופי הגדול אי פעם"
גאווה כחול-יוון: האם קוסטאס סלוקאס יחזיר את היוונים לתור הזהב?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בכורה מוצלחת. מקל/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד חדשות כדורסל אירופי

* גל מקל ערך אמש את הופעת הבכורה שלו במדי גראן קנאריה, שגברה 73:85 את אלבה ברלין במשחק הכנה לקראת פתיחת העונה. הישראלי, שטס לספרד מיד לאחר ההדחה מהיורובאסקט, שותף ל-11 דקות במהלכן הספיק לקלוע 7 נקודות ולחלק 3 אסיסטים.

הבוקר אמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "קיבלו אותי פה יפה מאוד. בכלל, האווירה בחדר ההלבשה חיובית מאוד, כמו שצריך להיות בקבוצת כדורסל".

* עוד החתמה למילאנו, שכמו מכבי תל אביב בונה קבוצה חדשה לגמרי: הסנטר הליטאי ארתוראס גודאיטיס (2.11, 24) חתם לשתי עונות בקבוצה. הוא יחלוק את הדקות בעמדת הסנטר עם פטריק יאנג ומרקו קוזין.

* פרו אנטיץ' עזב את פנרבחצ'ה וחתם לעונה בכוכב האדום בלגרד, בה שיחק לפני עשור.

* טורקיה שוקלת לאזרח את בראד וונאמייקר או סקוטי ווילבקין כדי שילבשו את המדים הלאומיים, במקום בובי דיקסון בן ה-34.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully