וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר לוינסון בן ה-17 חתם על חוזה ארוך טווח באוסייק הקרואטית

הפורוורד, שנחשב לאחת התקוות הגדולות של הכדורסל הישראלי וכיכב הקיץ בנבחרת הנוער, עזב את נס ציונה בה לא קיבל דקות ועבר לקבוצה הצנועה מהבלקן, שמתמחה בטיפוח שחקנים צעירים

יח"צ - חד פעמי

בווידאו: סרטון ביצועים של לוינסון מגיל 15

תומר לוינסון, מכוכבי נבחרת הנוער של ישראל, עזב היום (שני) את עירוני נס ציונה וחתם בשורות אוסייק הקרואטית. הפורוורד בן ה-17 (2.05), שנחשב לאחת ההבטחות הגדולות של הכדורסל הישראלי, חתם על חוזה ארוך טווח בקבוצה הקרואטית, במסגרתו הוא אמור להפוך לשחקן מן המניין בקבוצה הבוגרת כבר בעונה הקרובה.

המועדון הקרואטי הצנוע החליף בעלים ושינה שם בשנת 2014, והחל מאותה שנה הוא החל לשים דגש על טיפוח שחקנים צעירים. רבים משחקני אוסייק עשו את הקפיצה בהמשך לקבוצות בכירות יותר באזור הבלקן ובעיקר לצדביטה זאגרב, הקבוצה הקרואטית הבכירה כיום. במקרה של לוינסון, השאלה היא מה יקרה כשימלאו לו 18 ושלטונות הצבא ידרשו ממנו להתייצב לגיוס.

עוד בנושא

אודי הירש מסביר למה הכישרונות הישראלים חייבים לעזוב את הליגה המקומית
יורובאסקט: רוסיה, ספרד, סרביה ולטביה העפילו לשמינית הגמר
אפשר לחזור להיות אופטימיים? תמונת מצב לקראת מוקדמות המונדובאסקט

תומר לוינסון שחקן נבחרת הנוער. ברני ארדוב
בחירה מעניינת. לוינסון/ברני ארדוב

לוינסון משך את תשומת ליבם של סקאוטים במדינות יוגוסלביה לשעבר במהלך אליפות אירופה לנבחרות קדטים דרג ב' בקיץ שעבר, במהלכה העמיד ממוצעים של 14.6 נקודות, 11.1 ריבאונדים ו-1.6 אסיסטים והצעיד את ישראל חזרה לדרג א'. בקיץ האחרון הוא ניסה לשחזר את ההישג גם עם נבחרת הנוער, אולם ישראל הפסידה לקרואטיה בחצי הגמר של אליפות אירופה דרג ב' ולא עלתה לדרג הבכיר. לוינסון סיים את הטורניר עם ממוצעים של 14.1 נקודות, 6.9 ריבאונדים ו-1.5 אסיסטים.

כבר בגיל 15 עלה לוינסון לראשונה לבוגרים של עירוני נס ציונה, הקבוצה בה גדל ועשה את צעדיו הראשונים. במשחק מול מכבי תל אביב באותה תקופה הוא גם קלע נקודות בכורה בליגת העל, אבל בהמשך העונה וגם בעונה החולפת, כשנס ציונה שיחקה בליגה הלאומית, הוא מיעט לקבל דקות משחק. בעונה שעברה הוא שותף בשישה משחקים בלבד וקלע 4 נקודות בסך הכל.

צפו בביצועים של לוינסון במדי נבחרת הנוער בקיץ האחרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully