וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל שוב נגד השופטים, ואסקס: "הקהל שרק בוז? כנראה שהוא רואה טוב"

אחרי עוד תיקו ועוד משחק סוער, שחקני ואוהדי ריאל מצטרפים למחאה של פלורנטינו פרס בשופטים. כובש השער התלונן, זידאן מגונן על בייל המושמץ, וגם: הפאדיחה האחרונה של יורם ארבל

one

חמש נקודות בשלושה מחזורים. זה המאזן המאכזב של ריאל מדריד בפתיחת העונה בליגה הספרדית, אליה הגיע עם ביטחון שיא. הבלאנקוס סיימו רק ב-1:1 אמש (שבת) עם לבנטה, בעוד משחק סוער. כריסטיאנו רונאלדו המושעה שוב נעדר, ובניגוד לתקופות אחרות, בהן ריאל הסתדרה היטב גם ללא כוכבה הגדול, נראה שהפעם האפקט השלילי מורגש בהחלט. איבי העלה את לבנטה ליתרון מדהים בדקה ה-12, אולם לוקאס ואסקס השווה בדקה ה-36 וקבע חלוקת נקודות.

גארת' בייל המושמץ נכנס כמחליף, הרבה להחמיץ ובסיום שוב ספג קריאות בוז מאוהדי ריאל. בסיום זידאן נאלץ להגן פעם נוספת על שחקנו הוולשי, שהולך ודועך למרות שהוא מקבל לא מעט צ'אנסים. "אם שואלים אותו, תפקידם של האוהדים הוא לתמוך בנו מהשנייה הראשונה ועד האחרונה. אבל זכותם לומר מה שהם רוצים ולעשות מה שבא להם", אמר. "אם שורקים בוז ברור שאני לא אוהב את זה, כי כולם עושים את המקסימום והאוהדים צריכים לדעת את זה. יש משחקים שלא הכל הולך והם מגיבים בקיצוניות, אבל אלו דברים שקורים בכדורגל ואי אפשר להימנע מזה".

עוד בנושא:

ריאל מדריד סיימה ב-1:1 ביתי מול לבנטה, מרסלו הורחק
ריאל מסתבכת: "התלות ברונאלדו משפיעה". בנזמה ייעדר 4-6 שבועות

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד. רויטרס
הקהל לא מרחם. בייל/רויטרס

גם קארים בנזמה מרבה להחמיץ לאחרונה, אבל בכל מקרה הוא ייעדר בתקופה הקרובה אחרי שנפצע במהלך המשחק. החלוץ הצרפתי אמור להיעדר בין ארבעה לשישה שבועות, אבל כך או כך הבעיה של ריאל נותרה בעינה - חוסר היכולת לנצל מצבי הבקעה. בשני המשחקים האחרונים, ריאל בעטה לשער 39 פעמים וכבשה שלושה שערים בלבד.

אבל הבעיה העיקרית של ריאל ביום שאחרי התיקו נוגעת בכלל לשופטים. מרסלו הורחק ועלול למצוא את עצמו בחוץ לארבעה משחקים אחרי פגיעה ללא כדור בשחקן יריב, ובכך הגיעה ריאל להישג מפוקפק: כל אחד משלושת הקפטנים שלה כבר קיבל כרטיס אדום העונה. בכלל, ריאל ספגה העונה יותר כרטיסים אדומים מכל העונה שעברה (רק שלושה מחזורים עברו, להזכירכם).

במהלך סוף השבוע ביקר הנשיא פלורנטינו פרס את רמת השיפוט ואמר ש"יש יותר מדי טעויות שמכריעות גורלות. לא יודע אם השיפוט מוטה לרעתנו או לא, אבל טועים במשחקים שלנו יותר מדי". במהלך המשחק, אוהדי ריאל שרקו בוז פעם אחר פעם לכיוון האיש עם המשרוקית ואחריו, נשמעו דברים ברוח דומה גם מצד השחקנים. כובש השער של ריאל, לוקאס ואסקס, אמר ש"אני לא אוהב לדבר על השופטים, אבל לאוהדים יש זכות להביע את דעתם. אני חושב שהם רואים הכי טוב, כי הם בוחנים את השופטים מהיציע ומשם רואים הכי טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

וגם זה קרה אתמול: יורם ארבל מחזיר את זינדין זידאן מפרישה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully