וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד מסתבכת: "התלות ברונאלדו משפיעה". בנזמה ייעדר 4-6 שבועות

אחרי תיקו ביתי שני ברציפות, הלחץ מתחיל לבעבע אצל אלופת ספרד. בנזמה פצוע לחודש לפחות, מרסלו עלול להיות מורחק מארבעה משחקים. זינדין זידאן: "לא מודאג, אבל לא היינו טובים במשחק הזה"

one

קצת מוזר לטעון דבר כזה אחרי שלושה משחקי ליגה בלבד, אבל ריאל מדריד בבעיה. אלופת ספרד ואלופת אירופה הסתפקה היום (שבת) ב-1:1 ביתי מאכזב מול לבנטה המפתיעה והיא עם חמש נקודות ליגה בלבד מתשע אפשריות ואחרי שתי תוצאות תיקו ביתיות רצופות. אם ברצלונה תנצח בבית בדרבי הביתי הערב מול אספניול, היא תברח ליתרון של ארבע נקודות על פני היריבה הגדולה.

האורחים מוולנסיה עלו ליתרון מפתיע בברנבאו ולוקאס ואסקס אומנם השווה, אך בלי רונאלדו וכשקארים בנזמה נפצע בשלב מוקדם בשריר הירך האחורי (ייעדר כ-4-6 שבועות), ועם החמצות בלתי פוסקות של גארת' בייל (שנכנס כמחליף ושוב הרגיז את האוהדים בברנבאו), ועם הרחקה של מרסלו (שעלול למצוא את עצמו בחוץ לארבעה משחקים אחרי פגיעה ללא כדור בשחקן היריבה), הבלאנקוס לא הצליחו למצוא את שער הניצחון ויגיעו במוראל ירוד למחזור הראשון בליגת האלופות, ביום רביעי מול אפואל ניקוסיה. במחזור הבא תשחק ריאל מדריד באנואטה מול ריאל סוסיאדד, והיא תיאלץ להסתדר בלי רונאלדו המורחק, מרסלו המורחק ובנזמה, ועם לחץ לא קטן.

"הרוטציה הובילה לבעיה", ביקר ה"אס", "ריאל כבר איבדה ארבע נקודות בליגה הזו" ואילו ב"מארקה" טענו: "התלות ברונאלדו התחילה להשפיע על התוצאות של ריאל. היא נחנקה בברנבאו". מנגד, בעיתוני קטאלוניה שמחו כמובן וב"ספורט" הכותרת הייתה: "ריאל לא יודעת לנצח בברנבאו".

עוד בנושא:

רק 1:1 ביתי לריאל מול לבנטה, בארסה תברח?

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד מאוכזב. רויטרס
כמה זמן הוא ייעדר? בנזמה/רויטרס

זינדין זידאן המתוסכל סיכם: "אנחנו לא יכולים להיות מרוצים מהמשחק שלנו היום. נגד ולנסיה איבדנו נקודות למרות ששיחקנו טוב, הפעם זה לא היה המצב. אני לא מודאג, אבל לא היינו טובים. חסרו לנו הרבה דברים הפעם. צריך לפתוח טוב את המשחקים ולבוא עם יותר אינטנסיביות. גם איבדנו את בנזמה וגם ספגנו בפתיחה. אנחנו חייבים להיות אלה שכובשים ראשונים, אבל גם חייבים להיות סבלניים. פשוט צריך לשחק טוב יותר".

זידאן נשאל על הרוטציה הרחבה בה הוא משתמש: "אני לא הולך לשנות את זה. כל אחד יכול להביע את דעתו, אבל אני זה שמקבל את ההחלטות ולא אשנה את הגישה שלי בגלל משחק רע אחד. אני מאמין במה שאני עושה". לגבי המחסור בחלוץ אחרי עזיבת מוראטה והפציעה של בנזמה כעת אמר הצרפתי: "אני לא יכול לשנות את המצב. זה הסגל שיש לנו וביום רביעי כריסטיאנו ישחק. הפתרונות נמצאים בתוך הסגל. כשיש לך מצבים, אתה חייב לנצל אותם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully