וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל: "אחרי המערכה הראשונה שיניתי את האסטרטגיה שלי"

הספרדי חגג העפלה לגמר גרנד סלאם 23 בקריירה, וסיפר כיצד יצא מפיגור: "הבנתי שאני צריך להיות פחות צפוי". קווין אנדרסון הרוויח מפרישת מארי ודג'וקוביץ': "נחמד שנתנו לנו הזדמנות"

טניסאי ספרדי רפאל נדאל. רויטרס
"המשחק הכי טוב שלי בטורניר". רפאל נדאל/רויטרס

עוד לפני שאליפות ארצות הברית החלה, היה ברור שלטניסאים מהדרג השני יש הזדמנות פז להגיע רחוק בטורניר גרנד סלאם, בעקבות פרישותיהם של נובאק דג'וקוביץ', אנדי מארי וסטן ואוורינקה. אמש (בין שישי לשבת) ניצל זאת קווין אנדרסון בן ה-31 (28 בטורניר) ועלה לגמר בזכות ניצחון על פאבלו קרניו בוסטה. ביום ראשון ב-23:00 הוא יעלה על המשטח במגרש המרכזי, וינסה להשלים סנסציה ענקית עם ניצחון על רפאל נדאל, שיהיה שם לאחר שניצח את חואן מרטין דל פוטרו בחצי הגמר. המאזן בין השניים עומד על 0:4 לספרדי, כולל במפגש שנערך השנה בטורניר ברצלונה.

עוד בנושא

אליפות ארה"ב: נדאל גבר על דל פוטרו, יפגוש בגמר את אנדרסון
אליפות ארה"ב: כל המספרים לקראת השלבים המכריעים אצל הגברים
מדיסון קיז: "סלואן סטיבנס נהנית על המגרש, נרגשת שניפגש בגמר"

טניסאי דרום אפריקאי קווין אנדרסון. רויטרס
"אני לא יודע מה להגיד". קווין אנדרסון/רויטרס

"אחרי המערכה הראשונה שיניתי את האסטרטגיה שלי, כי הייתי צפוי מידי, וזה עשה את ההבדל", אמר בסיום נדאל, שחוזר לגמר פלשינג מדו בפעם הרביעית ויחפש זכייה שלישית (וראשונה מ-2013)". הוא ידע שאני רוצה להפוך את התוצאה אז חיכיתי שיירגע. לא שיחקנו רע או הרגשתי רע, אבל זה לא עבד. התחלתי להבין מה עלי לשנות, שאני צריך להפתיע יותר. זה היה המשחק הכי טוב שלי בטורניר, נגד יריב נפלא שהגיע עם ביטחון אחרי שניצח את פדרר ותים".

בסך הכול זה היה גמר גרנד סלאם 23 בקריירה של השור ממאיורקה, והשלישי השנה (הפסיד באוסטרליה וזכה ברולאן גארוס). הוא יחפש תואר גרנד סלאם 16 מול הדרום אפריקאי. "הוא שחקן מהטופ", החמיא נדאל לאנדרסון, "בעיקר על משטח מהסוג הזה. הוא משחק טוב ובצורה אגריסיבית והוא בטוח בעצמו, אז הצטרך למצוא את הקצב שלי מולו, קצת כמו שעשיתי היום".

אנדרסון, שרשם את הישג השיא שלו בקריירה בארצות הבריח לפני שנתיים, אז הודח רק ברבע הגמר, וזו הייתה הפעם היחידה עד הטורניר הנוכחי בה עבר את הסיבוב הרביעי בגרנד סלאם. "אני לא יודע מה להגיד", הודה בסיום, "אני לא יודע אם זה מתאים שאחגוג לפני הגמר, אבל אני מרגיש צורך לעשות את זה עכשיו. עברתי דרך ארוכה, טורנירי גרנד סלאם הם קשים מאוד. לכולנו הייתה את הזכות לשחק באותה תקופה עם כמה מהשחקנים הטובים אי פעם, וזה נחמד שחלק מהם נתן לנו הזדמנות לרוץ חזק בטורניר הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully