וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדיסון קיז: "סלואן סטיבנס נהנית על המגרש, נרגשת שניפגש בגמר"

גמר נשים כל-אמרקאי בארה"ב לראשונה מאז 2002 יפגיש את המדורגת 15 עם מי שדורגה לפני חודש במקום ה-934 בעולם, אך מאז לא עוצרת. סטיבנס (שבת, 23:00, יורוספורט)

הטניסאית האמריקאית מדיסון קיז. AP
השתפרה ככל שהטורניר התקדם. קיז/AP

לראשונה מאז 2002, אז האחיות וויליאמס נלחמו על התואר, יקבלו חובבי הטניס בארצות הברית גמר נשים כל-אמריקאי, כשסלואן סטיבנס ומדיסון קיז ייפגשו לגמר על כל הקופה (שבת, 23:00, יורוספורט).

לפני כחודש, כשרק החלה לחזור מהפציעה, היתה סטיבנס מדורגת במקום ה-934 בעולם. מאז, היא בלתי ניתנת לעצירה, עם 14 ניצחונות בחמישה שבועות שהעלו אותה לגמר גרנד סלאם ראשון בקריירה. "זה כמעט כמו להתחיל את הקריירה מחדש", אמרה על השבועות האחרונים. אם בתחילת הקאמבק מישהו היה אומר לי שאגיע לשני חצאי גמר וגמר גרנד סלאם, כנראה שהייתי מתעלפת. זה לא ייאמן. אני לא יודעת איך הגעתי לכאן, כנראה שרק עבודה קשה".

מנגד, גם לקיז (15) יהיה זה גמר גרנד סלאם ראשון בקריירה, ודומה כאילו היא רק השתפרה ממשחק למשחק, כשברבע הגמר ובחצי הגמר לא שמטה מערכה. "אני מאושרת להגיע לגמר", אמרה לאחר שהכניעה את קוקו ונדוויי בחצי הגמר. "סלואן נהנית על המגרש ומשחקת מצוין. אני נרגשת מאוד שנוכל להיפגש בגמר אליפות ארצות הברית, זה דבר די מגניב להגיד".

השתיים נפגשו עד היום פעם אחת בלבד, בטורניר מיאמי ב-2015, אז ניצחה סטיבנס 4:6, 2:6.

עוד בנושא:

אליפות ארה"ב: סלואן סטיבנס ומדיסון קיז העפילו לגמר הנשים
אליפות ארה"ב: כל המספרים לקראת השלבים המכריעים אצל הגברים

סלואן סטיבנס טניסאית אמריקאית. רויטרס
כמו להתחיל את הקריירה מחדש. סטיבנס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully